25 stycznia 2015

Favorite make-up




Hej, długo zastanawiałam się jaki makijaż pokazać Wam jako pierwszy. Wybór padł na mój ulubiony, nie należy on do najmocniejszych jednak kolory sprawiają, że od razu jestem w świetnym nastroju. Wykonuję go bardzo często w różnych kształtach i wciąż nie znalazłam następcy więc go modyfikuję :) Niżej umieściłam zdjęcie kosmetyków, których użyłam oraz krótki opis jak wykonać taki makijaż :)






W tym makijażu użyłam:

Twarz:
-podkład INFALLIBLE 24H LOREL nr. 200
-puder sypki CHANEL POUDRE UNIVERSELLE LIBRE
-bronzer Bahama Mama theBalm
-rozświetlacz MARY-LOU MANIZER theBalm
-róż MINERALIZE BLUSH MAC
Oczy:
-czarna kredka ZOEVA
-pigmenty KOBO nr506 i nr 408s
-cień COLLISTAR ombretto
-czarny i szary cień z inglota (numerki się wytarły)
-czarny Liquid Eyeliner INGLOT
-mascara Hypnose Lancome
-farbka do brwi MAKE UP FOREVER nr 30
Usta:
-Inglot nr 60
-Palladio(jasny różowy)

Seductive eye

PS: A jaki jest Wasz ulubiony makijaż? Jeśli podoba Wam się taki makijaż i chciałybyście zobaczyć jak go wykonać krok po kroku dajcie znać w komentarzach :)

5 komentarzy :

  1. Nadawałabyś się na modelkę. :) Ostatnio bardzo często noszę różowe usta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję :) Nie pomyślałabym nawet o tym :) Ja też ostatnio noszę często, bo wcześniej nie mogłam się przekonać do różowych pomadek.

      Usuń
  2. Świetny makijaż, no i Ty jesteś bardzo ładna. Popieram komentarz wyżej, że nadawałabyś się na modelkę :D

    www.catlinnt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje do Ciebie ten makijaż i te oczy, perfekcyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)