26 stycznia 2015

Makijaż Studniówkowy dla Początkujących





Cześć :( Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale kiedy za oknem jest tak ponuro najchętniej ubrałabym dres, luźną bluzę i cały dzień spędzała pod kocykiem z kako w ręku. Niestety wielkimi krokami zbliża się sesja i szukam sposobów na pozyskanie jak największych pokładów energii. Może Wy macie jakieś sprawdzone metody? Wracając do nowego posta.... Dziś przygotowałam dla Was prosty makijaż studniówkowy/wieczorowy. Jest on również wykonany fajnymi i tanimi produktami, które świetnie sprawdzą się kiedy zaczynacie malować i nie tylko. Makijaż nie powinien zająć Wam zbyt wiele czasu a akcent na usta oraz lśniące drobinki na powiece sprawią, że będzie wyglądał bardzo efektownie.




 
 1.Na początku nałożyłam bazę na całą powiekę, zmatowiłam łuk brwiowy jasnym, beżowym cieniem i całą powiekę ruchomą pokryłam brudnym różowym cieniem (paletka iconic3, 4 cień).






2. Następnie nałożyłam najciemniejszy cień (śliwkowy z różowymi drobinkami) ponad łuk brwiowy i w zewnętrznym kąciku i roztarłam wszystko matowym beżowym cieniem.

3. Moim kolejnym krokiem było nałożenie 5

cienia na centralną część powieki i 2 w wewnętrznym kąciku. Następnie narysowałam czarną kreskę i na dolną powiekę nałożyłam najciemniejszy cień.




4. Aby makijaż był bardziej wieczorowy w kąciku dodałam odrobinę folii (golden rose), a w centralnej części powieki sypki pigment nr 82.







5. Pozostało już tylko wytuszowanie rzęs i makijaż był gotowy :)








Zdaję sobie sprawę z tego, że te zdjęcia pozostawiają jeszcze wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że będą dla Was przydatne.
Na dziś to już wszystko.Jeśli jest jakiś makijaż, który chciałybyście u mnie zobaczyć lub produkt, który mogłabym zrecenzować piszcie śmiało :) Do następnego posta :)

Seductive Eye

PS: Czy tylko w Toruniu nie ma śniegu :(:(:(:(:(


15 komentarzy :

  1. Oj infalible z loreal wgl nie daje u mnie rady :< Makijaż bardzo ładny! Sposobów na motywacje nie mam - sama poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam go testować, ale do ulubieńców na pewno nie będzie należał :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż:) Poza tym muszę napisać, że jesteś śliczna i fotogeniczna:) Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuję bardzo:) W życiu bym nie powiedziała, że jestem fotogeniczna :)

      Usuń
  3. piekny makijaz, mam paletke iconic 3 i napewno jakos go sobie zrobie)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) a jesteś zadolona z tej paletki? :-) moim zdaniem za taką cenę z pewnością jest warta zakupu ;-)

      Usuń
  4. Piękny ! :) Bardzo lubię takiego typu makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dla mnie podkreślone usta nie wykluczają podkreślonych oczu :)

      Usuń
  5. Śliczny makijaż i śliczna Ty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)