25 stycznia 2015

Witajcie!

Hej, Witajcie w pierwszym poście. Jeśli śledzicie moją stronę na Facebooku pewnie domyślacie się o czym będzie również mój blog. Miałam w swoim życiu już wiele zainteresowań, niektóre wciąż pełnią bardzo ważną rolę w moim życiu, jak nauka języków czy śpiew, ale stwierdziłam, że moja najnowsza pasja- makijaż jest świetnym materiałem na założenie bloga. Moja przygoda z makijażem zaczęła się stosunkowo niedawno ale pochłonęła mnie bez końca. Na tej stronie chciałabym Was zaprosić w kolorową podróż z moją wizją makijażu:) Pojawią się tu również propozycje stylizacji oraz recenzje produktów, które w szczególności przyciągnęły moją uwagę. Sama uwielbiam przeglądać różne blogi, i muszę przyznać, że niektóre z nich śledzę niemalże codziennie. Mam nadzieję, że moje posty również kogoś zainspirują lub pomogą w przyszłości.



A więc z uśmiechem na twarzy witam Was jeszcze raz na moim blogu i już dziś wieczorem zapraszam na pierwszy post z makijażem :) 

Seductive eye 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)