13 lutego 2015

All I need is LOVE


Witajcie Kochani, dziś przychodzę do Was z postem WALENTYNKOWYM. Szczerze mówiąc chciałam zrobić coś wyjątkowego, tj. nagrać swój pierwszy filmik z makijażem. Niestety nie był to najlepszy pomysł i tym razem w poście zabraknie zdjęć instruktażowych do makijażu:( Przygotowałam dla Was dwie skromne, proste stylizacje oraz bardzo uniwersalny makijaż. Uważam, ze większość mężczyzn nie przepada za zbyt barwnymi makijażami, postawiłam więc na klasykę- rozmytą kreskę, złoty błysk oraz czerwone usta. Jeśli moja propozycja Wam się spodoba, dajcie znać w komentarzach, a przygotuję tutorial. Jeśli chodzi o strój mam dwie propozycje: delikatną koronkę połączoną z klasycznymi, prostymi jeansami oraz czarne szpilki, jako drugi komplet wybrałam małą czarną, w towarzystwie zdobnej torebki oraz kolczyków :)










Na youtube możecie zobaczyć jak wykonać ten makijaż krok poAwPzw kroku <3



 Lista kosmetyków, które użyłam:
-Baza the POREfessional benefitu
-Podkład STUDIO FIX FLUID (kolor nazywał się chyba vanila) MAC
-Puder STUDIO CAREBLEND/PRESSED LIGHT MAC
-Róż MINERALIZE BLUSH DAINTY MAC
-Korektor MINERALIZE CONCELER NC20 MAC
-Bronzer Bahama mama theBalm
-Rozświetlacz LouManizer theBalm
Oczy:
-Baza Camouflage Cream CATRICE
-Cienie z inglota: średni, jasny i ciemny brąz, czerń, starzone złoto
-Pigment MAC Vanila
-Tusz BLACK EXTREME MAC
-Farbka do brwi AQUA BROW nr30 MAKE UP FOR EVER
-Czarny eyeliner INGLOT
-Klej DUO z INGLOTA
-Rzęsy Demi Wispies Ardell
Usta:
-Kredka INGLOT nr 74
-Rimmel Kate Moss nr.10


A Wy jak zaplanowałyście swój look walentynkowy? Wybieracie się gdzieś, czy może zostajecie w domku? Buziaczki:*:*:*
Seductive eye

16 komentarzy :

  1. makijaż rewelacyjny, sama spróbuję taki wykombinować ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ale czerwone usta ulala

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post dear
    cool blog, i am following you, please follow back.
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :)
    nagrywaj filmiki :) bede ogladac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w najbliższym czasie pojawi się mój pierwszy filmik :-)

      Usuń
  5. Cudny makijaż, spróbuję zrobić podobny.
    http://gladmalm.blogspot.com/
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona jak pięknie wychodzi Ci makijaż i do tego idealnie to oddają Twoje zdjęcia <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) staram się aby zdjęcia jak najlepiej odwzorowywaly moje makijaże :-*

      Usuń
  7. Klasycznie i elegancko :-) Idealnie na tą okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice blog I love your dress and the your style too.Following you now on GFC you are welcome to visit my blog .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks of course i will follow your blog too :-*

      Usuń
  9. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :-* of course i will See your blog;-)

      Usuń
  10. You look amazing dear!

    Please click on the Romwe banner of my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/02/im-lovin-it.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)