9 lutego 2015

Arabski szyk


Cześć Kochani, miałam małą przerwę tu na blogu, ale dużo ostatnio się dzieje w moim życiu. Nie wiem jak Wy ale ja lubię żyć w ciągłym biegu. Kiedy nie mam czasu zatrzymać się, tryskam energią i mam wrażenie, że nie marnuję ani chwili w swoim życiu. O jednym z ważniejszych wydarzeń jakie miały miejsce niedługo Wam opowiem a tym czasem, przychodzę dziś do Was już z ostatnim makijażem karnawałowym w tym roku :) Z tego względu stwierdziłam, że trochę zaszaleję i mam nadzieję, że mi się to udało. Makijaż, który wykonałam nazwałam "Arabski szyk", jednak zdaję sobie sprawę, że troszkę odbiega od typowych w tym stylu, gdyż kolory są żywe, ostre, ale takie właśnie kojarzą mi się z Karnawałem :) Oczywiście przygotowałam dla Was również tutorial w zdjęciach oraz listę kosmetyków, których użyłam . 




Moim zdaniem makijaż tego typu nie jest zbyt prosty w wykonaniu, jednak myślę, że dla takiego efektu warto poświęcić troszkę czasu a więc pędzle w dłoń i do dzieła :)
1. Pierwszym i bardzo ważnym krokiem jest przyklejenie taśmy pod odpowiednim kontem, tak aby była ona przedłużeniem linii dolnej powieki.
2. Następnie zaznaczamy obszar powyżej powieki ruchomej kolorem kontrastującym z tymi, których użyjemy na ruchomej powiece. Ja wybrałam ceglato-bordowy odcień :)
3. Nakładamy bazę na ruchomą powiekę, która podbije kolor i utrzyma cienie w nienaruszalnym stanie (ja wykorzystałam turkusowy cień w kremie)
4. Używam trzech odcieni szmaragdu, nakładając je od wewnętrznego kącika do środka powieki ruchomej, od najjaśniejszego do najciemniejszego :)
5. Od zewnętrznego kącika do polowy powieki ruchomej nakładam kobaltowy cień i mieszam go na środku z szmaragdowym. 
6. Następnie używam czerni w zewnętrznym kąciku i delikatnie powyżej załamania oraz odklejam folię .
7.Następnie obrysowuję oko czarnym eyelinerem i dorysowuję drugą kreskę, wzdłuż tej, która powstała nam dzięki folii.
8. W miejsca powiędzy kreskami w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku przyklejam srebrny kolor.
9. Dolną powiekę zaznaczam kobaltowym cieniem.
10. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne. :)

Jeśli któryś z elementów sprawia Wam dużą trudność , dajcie mi znać w komentarzach, a postaram się nagrać filmik instruktażowy, w którym wszystko dokładnie Wam pokażę :)

Lista kosmetyków, które użyłam:
-Baza the POREfessional benefitu
-Podkład STUDIO FIX FLUID (kolor nazywał się chyba vanila) MAC
-Puder STUDIO CAREBLEND/PRESSED LIGHT MAC
-Róż MINERALIZE BLUSH DAINTY MAC
-Korektor MINERALIZE CONCELER NC20 MAC
-Bronzer Bahama mama theBalm
-Rozświetlacz LouManizer theBalm
Oczy:
-Baza Camouflage Cream CATRICE
-Cienie z inglota
-Pigment i brokaty z INGLOTA nr.51, 59, 72
-Tusz BLACK EXTREME MAC
-Farbka do brwi AQUA BROW nr30 MAKE UP FOR EVER
-Czarny eyeliner INGLOT
-Gitter Crene KRYOLANU
-Klej DUO z INGLOTA
-Rzęsy Demi Wispies Ardell
Usta:
-Kredka INGLOT nr 74
-Pomadka velvet z Bourjois Pink Pong


Czy Was też czasem dopada odrobina szaleństwa? :P
Już niedługo zapraszam Was na następny post :) Dajcie znać w komentarzach czy makijaż Wam się podoba? I co byście w nim zmieniły. Macie jeszcze jakieś plany na ostatnie dni Karnawału? <3
Seductive eye

PS; Swoją drogą zauważyłam, że codziennie wchodzi Was tu bardzo dużo i byłoby mi niewiarygodnie miło gdybyście zechcieli obserwować mojego bloga :) Dzięki temu wiedziałabym, czy lubicie wracać na moją stronkę. Pozdrawiam, buziaki ;*:*:*

21 komentarzy :

  1. Nic bym nie zmieniała, makijaż jest genialny a TY piękna. Duet idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że moje prace wywołują pozytywne wrażenia :)

      Usuń
  2. Piękny!! Prawdziwie arabski:)) Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny makijaż!
    Cudownie w nim wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) Zawsze podziwiam te wszystkie arabskie makijaże, są pełne przepychu ale i kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego stwierdziłam , że ten typ makijażu sprawdzi się świetnie na imprezę, np. w dniu Walentynek :)

      Usuń
  5. Śliczny i bardzo wyrazisty, pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! piękny makijaż, idealne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione :) Zarówno w makijażu, jak i pozostałych sferach :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż. I te oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...amazing makeup! You have beautiful eyes. The last photos are so cool and funny :D
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC”
      Would you like to follow each other on Google+ too? It's an easier way to keep in touch ;)

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
    2. Thanks, i hope that you came back on my blog :-)

      Usuń
  9. Świetny ten makijaż! :) Dużo pracy pewnie Cię kosztował

    mmybeautyland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) troszcke mi to zajęło, ale to moja pasja więc nie traktuje tego nawet jako pracę tylko przyjemność :-)

      Usuń
  10. Bardzo fajny post, miło się czyta Twojego bloga. Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Kari z www.artyouready.com <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)