2 lutego 2015

Makijaż karnawałowy


Cześć :) Jeśli , któraś z Was wybiera się na bal, bądź imprezę karnawałową, to serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji. Rzadko zdarza mi się chodzić na tego typu imprezy, ale w tym roku nadarzyła się świetna okazja. Razem z moim chłopakiem wybraliśmy się  na bal organizowany przez Szkołę Jagielski Dance Project w Toruniu. Impreza była naprawdę świetna, wszyscy bawili się razem i przy okazji ćwiczyli kroki z zajęć :) Jeśli chodzi o mnie, tym razem postawiłam na klasyczną, granatową sukienkę.a całość dopełniłam butami, torebką oraz makijażem z brokatem :)




1. Tradycyjnie nałożyłam bazę na powiekę, zmatowiłam luk brwiowy beżowym, jasnym cieniem i podkreśliłam obszar ponad załamaniem rdzawym cieniem.
2. Następnie narysowałam wyciągniętą, nieprecyzyjną :P kreskę czarnym eyelinerem.
3. Później roztarłam kreskę granatowym cieniem
4. Przykleiłam szafirowy brokat, im bliżej kącika wewnętrznego tym nakładałam go mniej.
5. Następnie przykleiłam srebrny brokat na pozostałą część powieki ruchomej, tak aby dwa kolory połączyły się.
6. Później obrysowałam oko czarnym eyelinerem i wyciągnęłam lekko kreskę w zewnętrznym kąciku.
7. Nałożyłam chabrowy pigment na dolną powiekę.
8. Wytuszowałam rzęsy i przykleiłam sztuczne:) 






W tym makijażu użyłam:
Twarz: 
-Baza the POREfessional benefitu
-Podkład STUDIO FIX FLUID (kolor nazywał się chyba vanila) MAC
-Puder STUDIO CAREBLEND/PRESSED LIGHT MAC
-Róż MINERALIZE BLUSH DAINTY MAC
-Korektor MINERALIZE CONCELER NC20 MAC
-Bronzer Bahama mama theBalm
-Rozświetlacz LouManizer theBalm
Oczy:
-Baza Camouflage Cream CATRICE
-Cienie: Paleta Nude Dude theBALM
-Pigment i brokaty z INGLOTA nr.51, 59, 72
-Tusz BLACK EXTREME MAC
-Farbka do brwi AQUA BROW nr30 MAKE UP FOR EVER
-Czarny eyeliner INGLOT
-Gitter Crene KRYOLANU
-Klej DUO z INGLOTA
-Rzęsy Demi Wispies Ardell
Usta:
-Kredka INGLOT nr 74
-Lip paint nr 55 INGLOT



I jak podoba Wam się moja stylizacja? Po jakie sukienki sięgacie najczęściej? :) Napiszcie koniecznie.<3
Seductive Eye

17 komentarzy :

  1. wyglądasz świetnie ja się musze nauczyc takie kreski robić;) bransoletka mnie urzekła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nad tą kreską też bym mogła popracować jeszcze, ale za chwilkę ją rozcierałam, więc stwierdziłam, że to bez sensu :) cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Fajnie to wszystko razem się prezentuje, pieknie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż! Jak się u Ciebie sprawuje podkład mac studio fix?Ciągle myślę nad jego zakupem, pozdrawiam i zaprasza do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony podkład, więc z pewnością go polecam. Daje bardzo naturalny efekt i w moim odczuciu jest dość lekki i bardzo dobrze sprawdza się na dzień. Wieczorem wystarczy dodać jedną warstwę więcej i mamy efekt bardzo gładkiej twarzy:)

      Usuń
  4. śliczny makijaż ;) <3 chciałabym taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz próbowała go odtworzyć? czy zdjęcia krok po kroku są pomocne?:)

      Usuń
  5. Rewelacyjny blog-obserwuję i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyraziście, błyszcząco i iście karnawałowo. To jest to co lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) uwielbiam granatowy kolor na oczach <3 jak się sprawuje u Ciebie żel do brokatu z Kryolanu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze:) Zdjęcia były robione po całonocnej zabawie i nie zauważyłam żeby coś odpadło :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)