26 lutego 2015

J. Lo make-up


Witajcie, po myślę dość długiej przerwie. Szczerze mówiąc cały czas borykam się z pierwszym rozdziałem mojej pracy licencjackiej i nie byłam w stanie skupić się na postach :( Dziś przygotowałam dla Was post inspirowany pięknym, delikatnym makijażem J. Lo z Gali Rozdania Oskarów:) Stwierdziłam, że będzie to bardzo fajna propozycja, gdyż zbliża się wiosna i takie właśnie lekkie i świeże makijaże są jak najbardziej wskazane na tą porę. Nie sposób również wspomnieć o kreacji piosenkarki/aktorki, która według mnie była najpiękniejsza. Cóż pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że również będę wyglądać tak młodo w jej wieku ;) A Was zapraszam do obejrzenia zdjątek ;)


Zapraszam również filmiku z makijażem na youtube :)

A teraz przejdziemy do krótkiego tutorialu w zdjęciach :) Makijaż, który wykonałam jest na prawdę prosty, więc myślę, że śmiało można go wykonać rano przed pójściem do pracy, czy szkoły :)


1. Na początku nałożyłam beżowy cień na łuk brwiowy i białą kredkę na środek powieki.
2. Następnie puchatym pędzelkiem nałożyłam brzoskwiniowy cień na załamanie oraz zewnętrzny kącik.
3. Pogłębiłam ten efekt jasnym brązem i zgaszoną cegłą oraz rozświetliłam łuk brwiowy.
4. Następnie na dolną powiekę nałożyłam białą kredkę.
5. Na naszą białą bazę wklepałam brzoskwiniowy cień i roztarłam go jasnym brązowym matem.
6. Narysowałam miękką kreskę ciemnym brązowym cieniem i wytuszowałam rzęsy.

Aby osiągnąć podobny efekt, dobrze jest lekko "opalić" swoją skórę. Ja w tym celu użyłam bronzera Bahama mama theBalm. Nabrałam go na duży pędzel do pudru i nałożyłam delikatnymi, kolistymi ruchami na całą twarz i szyję. Następnie wykonturowałam buzię nieco ciemniejszym bronzerem Honolulu i rozświetliłam szczyty kości policzkowych. Głównym elementem tego makijażu są oczywiście długie sztuczne rzęsy oraz różowo-liliowe usta. Jeśli macie chłodny typ urody brzoskwiniowe cienie warto zamienić na chłodny jasny róż, który o wiele lepiej zgra się z waszą cerą:) 

Niżej możecie zobaczyć efekt ze sztucznymi rzęsami :)
 Lista kosmetyków, które użyłam:
-Baza the POREfessional benefitu
-Podkład STUDIO FIX FLUID (kolor nazywał się chyba vanila) MAC
-Puder STUDIO CAREBLEND/PRESSED LIGHT MAC
-Róż MINERALIZE BLUSH DAINTY MAC
-Korektor MINERALIZE CONCELER NC20 MAC
-Bronzer Bahama mama theBalm
-Bronzer Honolulu
-Rozświetlacz LouManizer theBalm
Oczy:
-Baza Camouflage Cream CATRICE
-Cienie z inglota:  jasny i ciemny brąz, brzoskwinia, szampański
-Tusz BLACK EXTREME MAC
-Farbka do brwi AQUA BROW nr30 MAKE UP FOR EVER
-Klej DUO z INGLOTA
-Rzęsy Demi Wispies Ardell
Usta:
-Liliowa pomadka Palladio

A Wam, który makijaż z Gali Rozdania Oskarów przypadł najbardziej do gustu? Może Chiałybyście, abym wykonała któryś z nich? Koniecznie dajcie znać :)

Seductive Eye

21 komentarzy :

  1. wyglądasz dużo łandnie niż JLo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy z Twoich makijaży :). Pewnie dlatego, że sama preferuję delikatny makijaż :)
    Mam prośbę czy mogłabyś zrobić post o tym jak konturować twarz? jak ją rozświetlać? Mam z tym problem, a widzę że od Ciebie można się wiele nauczyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja sama na co dzień również preferuję delikatny makijaż :) Jasne, postaram się coś zdziałać w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
  3. ślicznie! ja uwielbiam się malować w taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Taki makijaż w subtelny sposób wydobywa piękno u każdej kobiety :-)

      Usuń
  4. Czekam z utęsknieniem na kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się bardziej regularnie dodawać posty :-)

      Usuń
  5. excellent blog ! want to follow each other ? let me know )) a good weekend !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makeup, szczególnie podoba mi się oko i silne rozświetlenie. J.Lo uwielbiam, także z przyjemnością przeglądałam i czytałam :)

    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że mój post przypadł CI to gustu :)

      Usuń
  7. cudny makijaż J>LO moim zdaniem się przy Tobie chowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż miło się czyta takie komentarze :)

      Usuń
  8. to prawda, makijaż wyszedł śliczny. :) łatwy w wykonaniu i chętnie wymalowałabym się tak normalnie, na co dzień.


    http://znoszone-trampki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę, że większość nowych postów będzie dotyczyła przede wszystkich makijaży dziennych :)

      Usuń
  9. Very beautiful makeup!
    Follow you back)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny makijaż, ale mimo wszystko lepiej chyba by było gdybyś pokazywała w kamerze kolor cieni, jakiego w danej chwili używasz. To taka drobna sugestia ;)
    PS: Masz ładny kształt oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślę, że następnym razem skorzystam z Twojej porady :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż u mnie też niebawem pojawi się inspiracja jej makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)