17 lutego 2015

Pożegnanie Karnawału


Cześć Kochani . Dziś mam dla Was nieco inny post niż zawsze. Tym razem nie będzie stylizacji, ani tutorialu z makijażem, a poza tym troszkę odpoczniecie od mojej twarzy i zobaczycie nowe śliczne buźki. Tydzień temu w weekend miałam przyjemność brać udział w świetnym wydarzeniu :) Był to 7 przegląd tanecznej szkoły w Toruniu - Jagielski Dance Project <3 Brało w nim udział ok. 700 tancerzy i wielu świetnych choreografów, towarzyszyło nam również wielu fotografów i kamerzystów. Mi akurat przypadła bardzo wdzięczna rola, gdyż robiłam makijaż dla całej grupy sexy dance, którą prowadzi utalentowana i charyzmatyczna tancerka Ania Rygielska. Na wykonanie swojej pracy miałam niespełna 3 godziny, a dla początkującej wizażystki, nie jest to proste zadanie. Warunki również nie były zbyt sprzyjające (malowałam kucając :P), jednak dzięki współpracy dziewczyn, które są naprawdę "równymi babkami", wszystko zakończyło się sukcesem :) Zapraszam do oglądania :)



Jak widać na zdjęciach, wszystkie kobiety są bardzo piękne<3 Ostatnie zdjęcia były robione juz po występie razem ze mną:) Mam nadzieję, dziewczyny, że byłyście zadowolone, bo występ był fenomenalny ;)



Kochani, dziękuję, Wam wszystkim za oglądanie mojego bloga :) A Wy jak spędziliście ostatki? Może chciałybyście, abym zrobiła post o konkretnej tematyce? :) 
Do następnego posta
Seductive eye

8 komentarzy :

  1. Imprezka na pewno super a makijaże piękne i kolorowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy Monice za przepiękne makijaże na nasz pokaz taneczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Haniu, to była dla mnie przyjemność ;)

      Usuń
  3. Really beautiful make up dear!!!
    I'm following you via GFC,kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I'm following you ;) Your blog is amazing :)

      Usuń
    2. Thanks, I'm following you ;) Your blog is amazing :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)