6 lutego 2015

Winter Look


Cześć Kochani, dziś mam dla Was post na który niestety nie miałam zbyt wiele czasu, gdyż sesja potrafi być bardzo zajmująca:) Niedawno pisałam, że nie mam na nic siły, na szczęście w trakcie egzaminów udało mi się wykrzesać tyle energii, że nawet dwie godziny snu nie stanowiły problemu :) Jeśli chodzi o stylizację, to niestety ze względu na mróz nie dało się uniknąć grubej puchowej kurtki, bez której nie wyobrażam sobie zimy. Założyłam również długie kozaki, które absolutnie ubóstwiam. Nie ważne, czy są płaskie, kolorowe, czy czarne zawsze dodają pazura stylizacji. Aby cały look nie był zbyt wyzywający (wybierałam się tylko na kawę) postawiłam na zwiewną czarną, sukienkę. Całą stylizację wykończyłam szaro-srebrnym szalem i szafirową torebką :) Poniżej znajduje się krótki tutorial makijażu, który miałam na sobie. Jest on bardzo prosty, szybki w wykonaniu, więc myślę, że może Wam się przydać. A więc zapraszam do oglądania :)


Na sobie mam:

Płaszcz puchowy OCHNIK, Marynarka WIYA, Sukienka BY O LALA, Buty VENEZIA, Torebka ZARA

I obiecane zdjęcia makijażu dziennego. Możecie dowolnie go modyfikować :) Jesli macie zielone lub niebieski oczy, radziłabym użyć ciepłych brązów, aby teńćzówka nabrała bardziej wyrazistego koloru :)

1. Na początku tradycyjnie zmatowiłam łuk brwiowy, a następnie nałożyłam jasny perłowy cień na środek powieki. Natomiast załamanie podkreślam jasnym brązem.
2. Następnie pogłębiam załamanie ciemnym brązowym i czarnym cieniem, po czym rozcieram granice beżowym cieniem.
3. Obrysowuję oko czarną kredką i rysuję wyciągniętą kreskę eyelinerem .
4. Dolną powiekę zaznaczam brązowym perłowym cieniem, bliżej wewnętrznego kącika przygaszonym złotem.
5. Kreskę rozcieram brązowym perłowym cieniem.
6. Tuszuję rzęsy i gotowe :)

Z mojej strony to wszystko :) Dajcie znać czy stylizacja Wam się podoba:) Do następnego .
Seductive  eye

Ale zimno !!!!

18 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To zasługa pomadki Bourjois- Pink Pong :)

      Usuń
  2. Bardzo pozytywnie, elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie:) Cieszę się, że udało mi się wywołać takie właśnie odczucia :)

      Usuń
  3. piękny kolor na ustach ;) stylizacja jak najbardziej na tak :) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, sesja potrafi być zajmująca. ;p Bardzo podobają mi się kozaczki, poluję na takie długie i tutorial makijażowy przydatny. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie żadnego sezonu zimowego bez długich kozaczków ;)

      Usuń
  5. Wyglądasz cudownie! I makijaż i stylizacja pierwsza klasa. Pewnie wszyscy się za Tobą oglądają na ulicy :-)
    Dodaję do kręgów i obserwowanych i pozdrawiam :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Szczerze mówiąc nigdy nie rzuciło mi się w oczy, żeby ktoś się za mną oglądał, ale cieszę się, że stylizacja przypadła CI do gustu :)

      Usuń
  6. Cudownie wyglądasz, oczy masz niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)