27 marca 2015

Blue eyes make-up

Cześć Kochani,

Tym razem przygotowałam dla Was coś troszkę innego :) Oczywiście makijaż, ale dla niebieskich oczu. Z tego względu pobawiłam sie  w photoshopie i troszkę się odmieniłam.  Może w soczewkach byłoby lepiej... Chociaż przede wszystkim uważam, ze natury nie da się oszukać .... I najczęściej zarówno kolor włosów jak i oczu najlepiej sprawdza się naturalny :) Post powstał bardzo spontanicznie :) Stąd mała ilość zdjęć , ale myślę, że na dwóch poniżej widać pełen efekt :)



Szczerze mówiąc uwielbiam niebieskie oczy :) Zawsze moją uwagę przyciągają osoby o jasnej karnacji, ciemnoniebieskich tęczówkach i ciemnych włosach. Trzeba jednak przyznać, że jest to dość niespotykany typ urody. Wiele kobiet narzeka również na brak pomysłu jeśli chodzi o kolory cieni, które mogłyby zestawić z niebieskimi oczami. Wbrew pozorom jest ich całkiem sporo i myślę, że poświęcę oddzielny post na ten temat. 
Najbardziej podstawowymi cieniami, w które powinny zaopatrzyć sie niebieskookie są: ciepłe brązy, róż, złoto, pomarańcz, różne odcienie miedzi oraz fiolet.
Makijaż, który dzis przygotowałam jest bardzo prosty. Myslę, że sprawdzi się zarówno na dzień jak i na wieczór:)

1. Na początku matowimy łuk brwiowy, a na całą powieke ruchomą nakładamy brązowo złoty cień w kremie kolor tatoo i rozcieramy granice puchatym pędzlem.
2. Następnie nakładamy na całą powiekę ruchomą oraz załamanie jasny, perłowy róż.
3. Zewnetrzny kącik oraz załamanie przyciemniamy delikatnie miedzianym cieniem.
4. Na dolną powiekę nakładamy miedz i złot.
5. Rysujemy kreskę czarnym eyelinerem i rozcieramy ją ciemnym brązem.
6. Tuszujemy rzęsy a na linię wodna nakładamy białą kredkę :)

Niżej zdjęcie w niebieskich oczach oraz moich naturalnych BRĄZOWYCH :)



Lista kosmetyków, których użyłam:
Twarz:
-Rozświetlającego podkładu :LANCOME - Miracle Cushion 01
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż/Rozświetlacz: I<3MAKEUP- Blushing Hearts Peachy Pink Kisses<- Jest rewelacyjny <3

Oczy:
-Paletka Essence- All about candies (jasny róż i fiolet)
- Pigment z INGLOTA 61
-Miedziany cień i złoty paleta Nude Dude theBalm Funny i Fit
-Cień w kremie Rimmel Color Tattoo nr 35
-Eyeliner czarny Eveline 
-Maskara MAC
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- Bezbarwny błyszczyk Bell

I jak Wam się podoba ta propozycja? Też uważacie, że to co dała nam natura jest najlepsze? 


Seductive eye

32 komentarze :

  1. śliczny makijaż ;) ale ty jesteś ładna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładna, wyglądasz prześlicznie w tym makijażu. Piękne zdjęcia. Buziaki,pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja nie mogę się przyzwyczaić do tych zdjęć z niebieskimi oczami :)

      Usuń
  3. Jasne że natura po cos nas obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie:) Śliczne te oczka Ci wyszły:) Make-up zdecydowanie na tak:) Pięknie na prawdę:)
    Obserwuje:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć niebieskie oczy, by móc robić ten makijaż.
    Właściwie, to w ogóle chciałabym potrafić robić taki makijaż ;) Mam nadzieję, że mi się uda, stosując się do tego postu :)
    http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż jest bardzo prosty :) Więc na pewno się uda :)

      Usuń
  6. Świetny makijaż :)
    Mam nadzieję, że będziesz bardzo często dodawała zdjęcia o robieniu makijażu ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog dotyczy Przede wszystkim makijazy więc jasne ze tak :-)

      Usuń
  7. Ależ śliczna jesteś! Rady też fajnie opisane. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż. Jestem brązowooka, ale bardzo lubię takie kolory, choć rzadko zdarza mi się malować oczy. Pozdrowienia :)

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem brązowooka :) I nie przepadam za tymi kolorami :)

      Usuń
  9. Oj tak to co daje natura jest najlepsze, chociaż czasami można ją trochę poprawić.
    śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) cały czas Jeszcze nad nimi pracuje bo są ciężkie w stylizacji :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :-) cały czas Jeszcze nad nimi pracuje bo są ciężkie w stylizacji :-)

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz, cudowny make up!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż :) Ale jednak wolę Ciebie w brązowych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh podzielam Twoje zdanie w zupełności :) Dziękuję :)

      Usuń
  13. Zgadzam się, ale czemu nie poprawić matki natury lekkim makijażem? Twój jest cudny i co najważniejsze podkreśla twoje atuty, a tak z innej beczki piękne brwi! :)

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż! masz świetną urode:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty jesteś prze śliczna! Zazdroszczę urody ;) ja mam brązowe i nie zamieniłabym ich na inne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej dziękuję :) Ja również mam brązowe i też bym ich nie zamieniła na żadne inne :)

      Usuń
  16. Oo ten blog będzie chyba moim ulubionym!
    obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda ten makijaż i w ogóle nie widać, że te oczy to poprzez przeróbkę zdjęć. Super ten makijaż, mam niebieskie oczy i na pewno się zainspiruję. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno zajrzę w wolnej chwili. :)

      Usuń
  18. Bardzo ładny makijaż, jednak samej trudno mi się przekonać do różu i fioletu na powiekach :-) Mimo wszystko tutaj efekt jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Megaa makijaż,śliczny ten Cień ;)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaz ok, jednak brwi hmmm .... sprobuj mniej je ... zaznaczać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to wbrew pozorom tak łatwe bo z natury mam grube, długie czarne brwi i akurat w tym poście użyłam bardzo delikatnie jasnego brązu :)

      Usuń
  21. piękny naturalny makijaż ! bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)