20 marca 2015

Sunny day with jeans

Cześć Kochani !

Po pierwsze chciałabym spytać, czy Was ostatnio również tak rozpieszcza słońce? W Toruniu przez ostatnich kilka dni naładowałam się tak pozytywną energią, a to wszystko dzięki pięknej pogodzie :) Na ulicach pojawia się coraz więcej ludzi, Starówka aż tętni życiem i motywuję mnie do pracy . Jeśli chodzi o post tym razem przygotowałam dla Was stylizację :)


 Jeśli chodzi o mnie najbardziej lubię sportową elegancję :) Raczej nie dążę ślepo za trendami tylko wplatam drobne elementy do mojej garderoby :) Cenię sobie bardzo uniwersalne, ponadczasowe rzeczy. Taka właśnie okazała się ramoneska, którą mam na sobie. Uważam, że jest to rzecz absolutnie niezbędna w każdej damskiej garderobie. Jak widać na zdjęciu zestawiłam ją z jeansowymi cygaretkami oraz błękitnymi szpilkami :) Jak zapewne wiecie jeans dalej rządzi w świecie mody, a ja pokochałam koszule z wykończeniem jeansowym, gdyż świetnie dopełniają wiele stylizacji :) Zapraszam do oglądania :)
Ramoneska- OCHNIK, Koszula i Koszulka- GUESS, Spodnie- PLEASE, Szpilki- VENEZIA, Torebka-MOHITO.


I jak Wam się podoba moja propozycja stylizacji wiosennej? Na blogu raczej w głównej mierze będą pojawiać się makijaże, jednak jeśli chciałybyście częstszych inspiracji modowych dajcie znać w komentarzach :)
Seductive Eye

23 komentarze :

  1. Nice outfit dear!
    So pretty!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/prom-dresses-with-promtimescouk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! Piękne włosy - długość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety dziś wybieram się do fryzjera przyciąć moje wymęczone końce. Mam nadzieję, że fryzjerka zrozumie,że nie chce ścinać 10 cm ;P

      Usuń
  3. ostatnio tez stworzyłam stylizację z przewiązaną koszulą w pasie i skórzaną kurteczką ;) zapraszam do obejrzenia
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com
    piękne masz włosy , szkoda żeby fryzjerka ucięła za dużo ! pilnuj jej ;)
    like na fanpagu na facebooku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na pewno :-) a fryzjerke będę pilnować na pewno bo pierwszy raz w życiu udało mi się zapuścić włosy :-)

      Usuń
  4. bardzo ładnie! czuć wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo ładna :] U mnie słońce, aż za ślicznie nie świeci, bo cały czas zimny wiatr :[

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) U mnie dziś już też tak nie dogrzewa, ale liczę na poprawę pogody :)

      Usuń
  6. padłam zachwytu nad Twymi włosami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) wkładam bardzo dużo czasu w ich pielęgnację :-) ale wczoraj i tak musiałam odwiedzić fryzjera więc się troszeczkę zmienily:-)

      Usuń
  7. Świetny zestaw i przepiękne szpilki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Masz piękne włosy :)
    O tak, słońce w Toruniu nas ostatnio rozpieszczało... Nauczyciel wfu stwierdził, że jest ładnie i testowałyśmy nową siłownię na powietrzu w parku na bydgoskim ;p

    Zapraszam:
    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze wreszcie udało mi się dotrzeć do kogoś z Torunia :-) zajrzę na pewno na Twojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i spodnie rewelacyjne !
    Świetnie wyglądasz piękna figura :)

    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja;) Torebka zwróciła moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją :) Jest mała niedroga i bardzo praktyczna :)

      Usuń
  12. cudowne szpilki, uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) I na szczęście wygląd idzie w parze z wygodą :)

      Usuń
  13. bardzo mi się podoba ten zestaw.zakochałam się w ramonesce,jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja, masz przepiękne włosy! :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)