24 marca 2015

Wiosenne trendy- część 2


Cześć Kochani!


Dziś przygotowałam dla Was kolejną propozycję makijażu wiosennego :) Nie wiem czemu, ale zawsze o tej porze roku najczęściej sięgam po miętowe cienie :) Są one subtelne, ale nie mdłe :) Wiem,że ostatnio nie szczędzę Wam kolorów w makijażu więc następnym razem myślę, że postawię na coś neutralnego i lekkiego. Szykuję również dla Was kilka perełek pielęgnacyjnych oraz porad :) Jednym słowem będzie się działo:)


Teraz kiedy naoglądaliście się moich śmiesznych min powiem Wam jak wykonać ten makijaż :

1. Ponad linią załamania rysuję kreskę w jej kształcie.
2. Następnie rozcieram ją w górę rdzawym cieniem.
3.Zaznaczam obszar pod łukiem brwiowym i łączę z rdzawym odcieniem.
4.Na całą powiekę nakładam białą kredkę.
5. Na naszą białą bazę wklepuję miętowy cień.
6. Rysuję wyciągniętą kreskę czarnym eyelinerem.
7.Na kreske nakładam brązowy cień.
8. Zaznaczam dolną powiekę brązowym metalicznym cieniem, a w okolicach wewnętrznego kącika nakładam złoto. Tuszuję rzęsy i makijaż gotowy :)

Jeśli Wasze oczy wyglądają zazwyczaj na smutne jest to makijaż stworzony dla Was gdyż unosi kąciki do góry :)

Jeśli chodzi o trendy, nie są one tak wyraźnie zaznaczone jak w poprzednim poście. Mimo to być może któryś z elementów przypadnie Wam do gustu.

1.Różowe usta bez wyraznego konturu- w tym sezonie w makijażu ust dzieje sie naprawdę dużo. Ja tym razem postawiłam na delikatny róż oraz niejasny kontur ust. uważam, iz jest to bardzo praktyczne. Aby uzyskać taki efekt wystarczy musnąć usta koloryzującym błyszczykiem.
2. Niebieski cień na powiekach- nie ważne czy będzie to mięta, morski, turkus czy kobalt. Niebieski rządzi w tym sezonie jesli chodzi o makijaż oczu:) Macie tu dużą dowolność możecie namalować kreskę, zaznaczyć wewnętrzny kącik, czy nałożyć go na całą powiekę. Wybór należy do Was :)
3.Kreski- dziewczyny szalejcie!!! Nieważne czy będzie ona czarna, czy kolorowa. A może wymalujecie ją nad załamaniem lub na dolnej powiece? Każda interpretacja będzie idealna :)


Kochani mam dla Was również małą niespodziankę :) Ostatnio otrzymałam od Was wiele komplementów odnośnie moich włosów. Jest to dla mnie niezmiernie miłe gdyż zapuszczenie ich zajęło mi wiele lat. Właściwie zapuszczam je odkąd pamiętam, ale dopiero na studiach udało mi się coś wskórać w tym kierunku dzięki całkowitej zmianie pielęgnacji :) Jak wiecie w sobotę odwiedziłam fryzjera i specjalnie dla Was wykonałam kilka fotek na których zobaczycie jak wygląda efekt:)
Wybaczcie moje śmieszne miny ;) 

Na dziś to wszystko :) Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. Tak jak napisałam w najbliższym czasie planuję neutralną propozycję makijażu, np. do szkoły czy pracy oraz duuużo pielęgnacji:) Pamiętam Również o poście odnośnie konturowania twarzy także do następnego. Jeśli macie jakieś sugestie piszcie koniecznie w komentarzach.

Seductive eye

22 komentarze :

  1. jak ślicznie oj bede mocno pracować by kiedyś udało mi się taki stworzyć:) kocham mięte:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect eye...Learning.Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy :) Warto było zapuszczać :)
    Makijaż bardzo ładny, dokładny :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże ale masz piękne włosy, ja też zapuszczam odkąd pamiętam ale nie są takie śliczne jak twoje, makijaże również piękne w ogóle jesteś bardzo piękną kobietką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja miałam zawsze najsłabsze włosy wśród koleżanek, czy sióstr :) Wszystkim włosy rosły a moje cienkie ogonki stały w miejscu, aż zaczęłam wchodzić na blogi włosomaniaczek i dopasowałam odpowiednią pielęgnację do swoich włosów :) Nie grzeszą gęstością, ale i tak je kocham :)

      Usuń
  5. Przepięknie wyszło z tymi miętuskowymi kolorkami- tak świeżo, dziewczęco i wiosennie <3
    właśnie takich kolorków brakuje mi teraz po tych kilku miesiącach zimy :(
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny makijaż <3
    Masz talent ,widać że jest zrobiony precyzyjnie i z wielką dokładnością :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno zaczęłam malować więc muszę jeszcze dużo się nauczyć ale dziękuję :-)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Będę musiała się postarać, żeby osiągnąć taki egekt :P

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, a włosy rzeczywiście masz cudne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny makijaż :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!
    Tyle mogę powiedzieć- jesteś wprost niesamowita! *-*
    Dla mnie taki makijaż jest totalnie czarną magią, ale może kiedyś... :D
    Pozdrawiam,
    Acratello- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Następnym razem planuję coś dużo prostszego i delikatnego więc zapraszam :)

      Usuń
  12. Przepiękny makijaż i na dodatek idealne, wyraźnie zdjęcia. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cały czas pracuję zarówno nad makijażem jak i zdjęciami :)

      Usuń
  13. great post :) nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pasuje Ci taki makijaż :) wyraźnie zaznacza załamanie powieki :)

    Zapraszam również do mnie http://dancebrushes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog, posty i w ogóle, ale proszę zacznij znowu śpiewać dla innych ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)