17 marca 2015

Wiosenne trendy - Część 1



Cześć Kochani !
Z racji, że ostatnio na blogu pojawił się dość wyrazisty makijaż tym razem postawiłam na delikatne pastele :) Kiedy przeglądam wszystkie gazety o wiosennych trendach, każdemu wiosna kojarzy się z neonowymi, ostrymi kolorami. Jest tak nie bez powodu, gdyż na dworze nagle robi się zielono i słonecznie, jednak mi ta pora roku przywodzi na myśl pastele, zwłaszcza teraz w marcu, gdy dopiero robimy małe kroczki do rozkwitu wiosny. Jeśli chodzi o "trendy w makijażu" pamiętajcie o tym aby nie przesadzać :) Prawda jest taka, że każda z Nas jest inna, wyjątkowa i mimo podziału na różne typu urody ciężko jest jednoznacznie stwierdzić, że np. Każdej Pani zimie będzie dobrze w chłodnych, czerwonych ustach . Jeśli macie czas, posprawdzajcie, która z nowości pasuje do Was najbardziej i nie malujcie na siłę np. białych graficznych kresek. 



Jak widzicie na zdjęciach, wybrałam dziś dla Was uniwersalny makijaż, który powinien się sprawdzić do każdego koloru tęczówki. Postawiłam w nim na 4 zaakcentowane trendy: 

1. Rozświetloną cerę- aby wcielić ten punkt w życie wystarczy nałożyć na twarz rozświetlający podkład (lub wymieszać odrobinę zwykłego podkładu z płynnym rozświetlaczem), oprószyć twarz delikatnie pudrem, aby nie odebrać jej świeżości i musnąć policzki rozświetlającym różem.

2.Wyciągniętą kreskę- tutaj macie dużą dowolność może być ona w kolorze lub czarna. 

3. Cienie w kolorze liliowym - Jeśli nie macie czasu na dokładne cieniowanie po prostu wklepcie na powiekę jasny liliowy cień.

4. Długie, lekko sklejone rzęsy: nic wygodniejszego. W tym sezonie nie musicie tracić czasu na rozczesywanie rzęs drugą szczoteczką:)

A teraz pora na tutorial w zdjęciach:


1. Na całą powiekę nakładam jasny liliowy cień.
2. Zaznaczam załamanie średnim fioletem i rozcieram go jasnym różem.
3. Przyciemniam kącik ciemnym filetem, pogłębiam załamanie a w wewnętrzny kąciku nakładam połyskujący na fioletowo biały pigment.
4. Dolną powiekę podkreślam średnim fioletowym cieniem i rozcieram go jasnym różowym. Następnie rysuję średniej grubości kreskę jasnym, zielonym eyelinerem.
5. Przyciemniam linię rzęs czarnym eyelinerem i wyciągam linię lekko ku górze.
6. Tuszuję rzęsy. Jeśli chodzi o zielony "dzióbek" w wewnętrznym kąciku jest to krok dodatkowy, który możecie pominąć :)






W tym makijażu użyłam:

Twarz:
-Rozświetlającego podkładu :LANCOME - Miracle Cushion 01
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż/Rozświetlacz: I<3MAKEUP- Blushing Hearts Peachy Pink Kisses<- Jest rewelacyjny <3

Oczy:
-Paletka Essence- All about candies (jasny róż i fiolet)
- Cienie z INGLOTA: nr. 334, 493, 491
-Eyeliner czarny Eveline i miętowy Pastel Green
-Pigment KOBO- 501 Violet Blush
-Maskara MAC

USTA:
- Pomadka PALLADIO -Darling Pink


A Wy, które z najnowszych trendów zdążyłyście pokochać? Jaki makijaż chciałybyście zobaczyć następnym razem? Dajcie znać :)


Seductive eye

21 komentarzy :

  1. Bardzo fajne rozświetlenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie a jaki użyłas rozświetlacz bo bardzo mi sie efekt podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilkę dodam spis kosmetyków:-)

      Usuń
  3. Piękny, delikatny fiolet :) Super pomysł z podwójną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że bez niej makijaż wyglądał na niewykończony :)

      Usuń
  4. Masz piękną budowę oka ! Makijaż bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt :) Nie ma z nią problemów jeśli chodzi o makijaż :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. ale piękny fiolet ;) makijaż bardzo ładny, zapraszam do mnie i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten makijaż, cieszę się, że wpadłam na Twojego bloga, świetny post, bardzo przydatny ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie!

    I masz świetną, subtelną urodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piekne oczy a makijaż rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mam nadzieję, że post okazał się pomocny :)

      Usuń
  9. Świetna ta miętowa kreseczka! Nadaje charakteru temu makijażowi ♡ i kojarzy mi się z wiosną :) ładnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny makijaz, jednak brwi bym ostrożniej rysował :))

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Testowałam nowy produkt do brwi i cóż efekt był średni:)

      Usuń
  11. Śliczny makijaż, właśnie ostatnio widziałam eyelinery w kolorze zielonym i niebieskim i nie bardzo byłam przekonana jak mogłabym je wykorzystać. Dzięki za podpowiedź. Poproszę więcej takich inspiracji pastelowych :P

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)