8 marca 2015

Spring is coming: Happy womens day!

Cześć Kochani <3 Co prawda pełen post pojawi się dopiero wieczorem, ale już teraz chciałabym życzyć wszystkim kobietom pięknego dnia oraz spełnienia najskrytszych marzeń :) Do zobaczenia później :)



Tak jak obiecałam, jest wieczór więc i nowy post :) Jak tytuł wskazuję, zbliżamy się coraz bliżej wiosny:) Ja nie mogę się doczekać ciepła, zapachu świeżo skoszonej trawy, kwitnących drzew.... Nic nie przyprawia mnie o lepszy nastrój niż piękna pogoda i natura budząca się do życia.  Dziś przygotowałam dla Was makijaż inspirowany wiosennymi trendami oraz sukienką z Mohito, która absolutnie mnie urzekła. Zawsze przed sezonem wiosenno-letnim szukam zwiewnych propozycji, w których będę czuła się swobodnie i kobieco :) Tym razem miałam przyjemność wykonać zdjęcia w kwieciarni "Różyczka" w Glinojecku. Jak widzicie wybór kwiatów był niesamowity, i wiele z nich podbiło moje serce. Na szczęście moja druga połówka nie zapomniała o mnie i dostałam swój wymarzony bukiet <3 Dziś udało mi się również nagrać filmik z makijażem, który widzicie na zdjęciach :) Jak tylko sie uporam z obrobieniem go pojawi sie na youtube :)
Sukienka MOHITO, ramoneska ZARA
































Lista kosmetyków, które użyłam:
-Baza the POREfessional benefitu
-Podkład STUDIO FIX FLUID (kolor nazywał się chyba vanila) MAC
-Puder STUDIO CAREBLEND/PRESSED LIGHT MAC
-Róż MINERALIZE BLUSH DAINTY MAC
-Korektor MINERALIZE CONCELER NC20 MAC
-Bronzer Bahama mama theBalm
-Rozświetlacz LouManizer theBalm
Oczy:
-Baza Camouflage Cream CATRICE
-Cienie z inglota: jasna perła i szmaragdowy
-Pigment inglot : 86
-Paletka the Balme Nude Dude i Balmsai
-Pigment MAC Vanila
-Tusz BLACK EXTREME MAC
-Farbka do brwi AQUA BROW nr30 MAKE UP FOR EVER

Usta:
-Rimmel Kate Moss nr.10
-Inglot nr 40
-Kobo Coral Chic

20 komentarzy :

  1. Happy women's day dear.
    New post : http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/celebrating-women-with-born-pretty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ust! Piękny, oczy też super. ;)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparat nie ujął delikatnego ombre :-)

      Usuń
  3. Piękny makijaż :)
    Bardzo ładnie się prezentujesz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności tutaj

    _____________________________
    must have of the season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się aby wszystko było przyjemne dla Waszego oka :-)

      Usuń
  5. Piękny makijaż w bardzo fajnej scenerii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż, czy wyszły Ci naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba makijaż :) Ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)