17 kwietnia 2015

Black and white

 Cześć Kochani :)

Dziś przygotowałam dla Was stylizację. Nie pojawiają się one zbyt często u mnie na blogu, jednak zauważyłam duże zainteresowanie poprzednią, więc postanowiłam cyknąć kilka fotek :) Kiedy byłam młodsza cały czas nosiłam szpilki i ubierałam się dość poważnie... Wynikało to chyba z licznych kompleksów, braku pewności siebie oraz mojego sposobu bycia, który pasował raczej do osoby starczej co najmniej o pięć lat. Na szczęście ten okres mija i powoli nabieram trochę luzu zarówno w życiu prywatnym jak i ubiorze:) Od jakiegoś czasu moim ulubionym sposobem na wyrzucanie negatywnych emocji jest śpiewanie oraz wygłupianie się na co wcześniej nie pozwoliłabym sobie...


Jak zdążyliście pewnie już zauważyć na zdjęciach mam pewna towarzyszkę, a mianowicie moją śliczną Bianeczkę :) Cóż Westy są dość trudne w wychowaniu, gdyż lubią biegać własnymi ścieżkami i niechętnie skupiają się na nauce, ale i tak kocham ją bezgranicznie. Myślę, że jest taka niesforna również przeze mnie bo jak była malutka miałam akurat długie wakacje po maturze i kiedy nie pracowałam, poświęcałam jej każdą chwilę bawiąc się oraz nosząc ją na rękach :) Szczerze mówiąc miałam wybrać się na starówkę, po spacerze z Bianką, żeby stworzyć post, ale stwierdziłam, że te zrobione podczas zabaw w parku mogą być nawet lepsze bo są spontaniczne i naturalne:) 


Od kilku sezonów Bejsbolówka to mój must have. Jeśli dokonamy właściwego wyboru sprawdzi się na sportowo do trampek i jeansów, jak również do sukienki. Kiedy zobaczyłam tą w sklepie od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć. Jest ciepła, ekstrawagancka i ma w sobie to coś. Bluzka również szybko przyciągnęła mój wzrok zwłaszcza, że siatki i koronki są bardzo modne :) Myślę, że czarno-białe zestawienia będą często pokazywały się na moim blogu, gdyż w mojej szafie właśnie te kolory dominują obok srebra i kobaltu :)









A Wy po jakie stroje lubicie sięgać na co dzień? Również macie jakiegoś pupilka w domu?
Seductive eye
PS: Widzicie jaki ze mnie bladzioch? Bez różu mogłabym straszyć...

22 komentarze :

  1. Czarno białą klasyka super, Bianeczka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, zawsze marzyłam o takim psiaku! Piękna jest :D
    Ślicznie razem wyglądacie ;*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute top,The lip color is so gorgeous too.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :-) rimmel Kate Moss collection nr 10

      Usuń
  4. Świetna stylizacja. U mnie Bejsbolówka to też must have. Pozdrowienia

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja bejsbolówka jest świetna ! Słodka psina ;) Cudowne włosy !


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna bluzka :) masz śliczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam westa :) ślicznie wyglądasz! ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor na ustach :****

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się strasznie torebka podoba! :D

    Zapraszam na bloga o kosmetykach. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pomijając buty, stylizacja bardzo w moim guście :) w psiaku się zakochałam, uwielbiam wszystkie czworonogi :D
    a co do zdjęć to unikaj używania lampy w ciągu dnia (z tego co widzę, na jednym na pewno błysnęła), oprócz tego są bardzo miłe dla oka :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robi mój chłopak który nigdy wcześniej nie robił zdjęć więc każda podpowiedz się przyda :-) ja też uwielbiam zwierzaki :-)

      Usuń
  11. Powiem Ci, że u mnie identycznie, też kiedyś dodawałam sobie strojem lat, chodziłam w szpilkach.... a teraz, często pomykam w trampkach i podartych portkach :) hehe luz i wygoda przede wszystkim :)
    Super wyglądasz! powinnaś jednak pomyśleć nad tym, aby częśćiej wrzucać posty modowe :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz baneru Romwe po prawej stronie bloga? Będę bardzo wdzięczna i jeśli jakoś będę mogła się odwdzięczyć, to śmiało pisz :)

    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikne jak tylko wrócę do domu:-) jeśli posty będą chętnie oglądane to może częściej będą pojawiać się stylizacje :-)

      Usuń
  12. super look :) koszulka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)