30 kwietnia 2015

Brown eyes makeup


Cześć Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was makijaż, który nosiłam niedawno w swoje urodziny. Co prawda dzień spędziłam bardzo spokojnie, ale uważam, że czasem warto zrobić coś dla siebie. Ja pozwoliłam sobie na długą kąpiel w wannie z maseczką na twarzy oraz ulubioną książką w ręku. Przed wyjściem do kina poświęciłam troszkę więcej uwagi swoim włosom oraz makijażowi, aby czuć się wyjątkowo tego dnia. Z racji, że jest to jedna z moich ulubionych opcji pewnie się domyślacie, że świetnie sprawdzi się przy brązowej tęczówce. Na  szczęście nie potrzeba wiele aby go zmodyfikować. 



Pamiętajcie, że nie musicie robić identycznego makijazu:) Każdy z Nas ma inną budowę oka, kolor tęczówki, cery, włosów i musimy go dostosować do siebie samych. Dzisiejsza propozycja ze względu na kształt sprawdzi się przy lekko zaokrąglonych oczach (ja właśnie takie mam ). Przy typowym migdałku również będzie wyglądał korzystnie, jednak jeśli macie lekko wyciągnięty kształt oka zrezygnujcie z taśmy i wykonajcie klasyczne cieniowanie w kształcie banana, np jak w tym makijażu KLIK.

1. Na początku przyklejcie taśmę tak aby stanowiła kontynuację dolnej powieki. Nałóżcie czarną kredkę w zewnętrznym kąciku.
2. Nałóżcie jasną bazę na pozostałą część powieki i rozetrzyjcie ją na granicy z czernią. Zaznaczcie załamanie jasnym, rdzawym brązem.
3. Przyciemnijcie zewnętrzny kącik czernią i nałóżcie jasny perłowy cień na ruchoma powiekę.
4. Na granicy czerni i jasnej perły nałóżcie brąz, aby kolory ładnie się połączyły.
5. Odklejcie taśmę i nałóżcie korektor pod oczy oraz na granicy cieni.
6. Obrysujcie oko czarną kredkę.
7. Zaznaczcie dolną powiekę kobaltowym cieniem -> Możecie go zastąpić każdym innym kolorem. Jeśli macie niebieskie oczy fajnie będzie wyglądał pomarańczowy cień, jeśli zielone np. fioletowy. Opcji jest wiele.
8. Wytuszujcie rzęsy.



Lista kosmetyków, których użyłam:
Twarz:
-Rozświetlającego podkładu :LANCOME - Miracle Cushion 01
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż/Rozświetlacz: I<3MAKEUP- Blushing Hearts Peachy Pink Kisses

Oczy:
- Pigment z INGLOTA 58
-Brąz, czerń, rdza z paletki The balm Nude Dude o której pisałam tu KLIK
- Pigment Mac Vanila
-Eyeliner czarny Eveline 
-Maskara MAC
-Czarna Kredka ZOEVA
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- różowy wkład z INGLOTA

Poniżej moje zdobycze urodzinowe :)



Na dziś s mojej strony to wszystko :) Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. Jeśli macie brązowe oczy koniecznie wypróbujcie kobaltowy cień. Nic bardziej nie podbija naszej tęczówki, uwierzcie mi :)
Seductive eye

24 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż... Wgl ty jesteś śliczna :) z nad wyczasłaś niebieskiego tulipana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam na urodziny bukiet z.22 niebieskich tulipanów z tego co zaslychnelam mój chłopak.w zamawiał w hurtowni.żeby z Holandii je sprowadzili :-)

      Usuń
  3. ojej, ile bym dała za umiejętność używania cieni o innym kolorze jak jasny jako baza i ciemny do ewentualnego pseudosmoky ;) przepiękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy ćwiczyć ja Jeszcze przed wakacjami nie używałam pędzli tylko mazałam powieki palcami :-)

      Usuń
  4. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ale ten kobalt czyni go naprawdę wyjątkowym. Btw. Masz prawdziwe seductive eye :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh Cieszę się, że mój makijaż wpisał się w nazwę bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, ja bardzo lubię niebieską kredkę na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż lubię również smokey niebieskie ;-)

      Usuń
    2. Ja też chociaż lubię również smokey niebieskie ;-)

      Usuń
  8. Cudowny, bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wow wow pi eknie wygladasz :D spróbuje zrobić sobie taki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega uroda <3 a makijaż wspaniały :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* cały czas pracuję nad swoimi makijazami :-)

      Usuń
  11. Makijaż wspaniały i ten kobalt pod okiem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny... Monika koniecznie musisz mnie nauczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Umówimy się kiedyś i Ci wszystko pokażę :) Zobaczysz, że to nic trudnego :)

      Usuń
  13. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba ! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)