23 kwietnia 2015

Elena Gilbert makeup


Cześć Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was post z makijażem inspirowany Eleną Gilbert z Pamiętników Wampirów. Mój zachwyt Niną Dobrev, czyli aktorką, która wcieliła się w tę postać, rozpoczął się już na początku liceum. Nina była dla mnie ideałem piękna: naturalna, dziewczęca a za razem kobieca. Do dziś nie spotkałam się z piękniejszą aktorką i mimo że serial nie pochłania mnie tak już kiedyś, postanowiłam do niego wrócić i przyjrzeć się makijażowi i stylowi Eleny. Jednym ze słów, które mogłoby podsumować moje obserwacje jest prostota. Elena najczęściej nosi proste topy na ramiączka zupełnie gładkie lub wykończone koronką do tego ramoneska, bądź kurtka jeansowa, spodnie w prostym fasonie. To klasyka, ale wygląda naprawdę efektownie


W co warto się zaopatrzyć, aby mieć styl podobny do Eleny?:
- gładkie topy na ramiączka,
- beżową i czarną ramoneskę,
-kurtkę jeansową,
-szarą bluzę z kapturem,
-sweterki z dekoltem w serek,
-klasyczną marynarkę,
-jeansy z prostą nogawką,
-czarne rurki,
- dużą czarna torbę,
-trampki,
-oficerki.





 Jednym z ważniejszych motywów serialu, czy serii książek jest pamiętnik. Główni bohaterowie mają skomplikowane życie. Ich sposobem na ucieczkę od problemów jest pisanie pamiętnika. Ja w liceum również pokusiłam się o napisanie kilku stron, niestety moja młodsza siostra mi go podkradała, więc dalsze prowadzenie go wydawało się bezsensowne :)



Jeśli chodzi o makijaż nie jest on na tyle charakterystyczny, aby upodobnić nas do aktorki. Pocieszający jest fakt, iż będzie on pasował większości z Nas. Podstawą jest gładka cera muśnięta chłodnym różem na policzkach. Usta delikatnie pomalowane pomadką w kolorze ust . Jeśli chodzi o makijaż oczu podstawą są długie piękne rzęsy oraz wyraźnie podkreślony zewnętrzny kącik oraz załamanie górnej powieki. Gama kolorystyczna to brązy, zgaszone róże, beże oraz odcienie rudości.


 1.Nakładam jasny beżowy cień na całą powiekę ruchomą.
2. Podkreślam załamanie oraz zewnętrznym kącik jasnym, matowym brązem.
3. Rozcieram wszystko chłodnym jasnym różem w stronę łuku brwiowego.
4. Przyciemniam zewnętrzny kącik ciemnym brązem oraz pogłębiam załamanie czernią.
5. Maluję cienką kreskę czarnym eyelinerem na linii rzęs i nakładam odrobinę jasnego brązu na dolnej powiece.
6. Tuszuję tylko kurne rzęsy i podkręcam je zalotką.


Z mojej strony to wszytko. Mam nadzieję, że ten prosty i delikatny makijaż przypadnie Wam do gustu. Wy również podziwiacie urodę, którejś z gwiazd? Oglądacie Pamiętniki Wampirów? Lubicie?
Seductive Eye

11 komentarzy :

  1. THIS IS ALMOST NATURAL. I LOVE IT
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post .. obserwuje zapraszam do siebie dopiero zaczynam http://deri-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci to podobnie wyszło :) gratulacje i oby więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci to podobnie wyszło :) gratulacje i oby więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :)

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super post zdecydowanie ciekawy .... ja od zawsze podziwiałam urodę głównej boheterki z filmu Pamiętnik. Teraz juz zapomniałam jej imienia nawet. w tym filmie dla mnie była idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś do niej podobna! świetny make up ! buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)