1 kwietnia 2015

Lips of evil

Cześć Kochani !

Zbliżają się święta, ale na szczęście ja porządki w swoim mieszkaniu mam już za sobą, więc miałam troszkę czasu na nowy post. Pierwszą  inspiracją były piękne tulipany z biedronki oraz niespełnione marzenie :) Co z tego wynikło? ) Od dawna marzyła mi się sesja z mokrymi włosami, a ja zazwyczaj dążę do tego na czym mi zależy. Szczerze mówiąc nie wiedziałam jak dokładnie ma wyglądać makijaż więc zaufałam intuicji :) Mam nadzieję, że efekt przypadnie Wam do gustu. 



Tym razem mam dla Was zdjątka, które pokazują jak wykonać makijaż ust

1. Obrysowuję usta czerwoną kredką.
2. Kontur poprawiam czarnym eyelinerem.
3. Na zewnętrzne części ust nakładam purpurową pomadkę.
4. W centralnej części nakładam czerwień starając się połączyć wszystkie kolory:)

Tradycyjnie mam dla Was również  tutorial jak wykonac makijaż oczu :) Jest on bardzo uniwersalny. Świetnie sprawdzi się na każdą okazję zarówno z czerwonymi jak i jasnymi ustami :)

1. Matowię łuk brwiowy oraz na całą powiekę nakładam jasny beżowy cień.
2. Nakładam jasny brązowy cień powyżej załamania.
3. Rozcieram wszystko puchatym pędzlem.
4. Rysuję czarną, wyciągniętą kreskę zaczynając od dolnej powieki.
4. Łączę czerń na dolnej powiece z metalicznym brązem . W okolicy wewnętrznego kącika nakładam starzone złoto.
6. Tuszuję rzęsy i makijaż jest gotowy :)



Lista kosmetyków, których użyłam:
Twarz:
-Rozświetlającego podkładu :LANCOME - Miracle Cushion 01
-Korektor:Kółko kamuflaży Kryolan
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż/Rozświetlacz: I<3MAKEUP- Blushing Hearts Peachy Pink Kisses

Oczy:
-Miedziany cień i złoty paleta Nude Dude theBalm Funny i Fit, jasny brąz Flawless
-Cień w kremie Rimmel Color Tattoo nr 35
-Eyeliner czarny Eveline 
-Maskara MAC
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- Czerwona konturówka Inglot nr 58
- Czerwona pomadka Rimmel nr 10
-Czarny eyeliner INGLOT
- Pomadka Kobo nr 335
Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tej propozycji i jak Wam idą przygotowania przedświąteczne :)
Seductive eye

40 komentarzy :

  1. Bardzo odważny makijaż. Ale na pewno znalazła by się jakaś okazja żeby go wypróbować. Masz naprawdę talent. Uwielbiam twoje makijaże. Oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie :D

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to propozycja na wieczór raczej dla odważniejszych kobiet, jednak samą kreskę z jasnymi ustami można nosić nawet na co dzień :)

      Usuń
  2. Świetny makijaż, szczególnie usta są boskie :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo usta jakie lubię bardzo na TAK :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zawsze podobał się taki efekt :)

      Usuń
  4. Ja się tak nie maluję, ale u Ciebie to bardzo ładnie wygląda. A te usta genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko sięgam po taki makijaż, ale warto się czasem odmienić :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż zazdroszczę. .. obserwuje i zapraszam do siebie: ) http://mycolorfulifeeee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci to wyszło, aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;) a sesja bardzo fajna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż. Niby całkiem banalny, a daje tai efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prostota czy w makijażu, czy ubiorze zawsze wygląda efektownie :)

      Usuń
  10. Aleś ty ślicznie wyglądasz :) Piękny makijaż :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż i zdjęcia :) /
    Najlepsze usta : 1
    Najlepsze kreski : 5

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) te numerki odnoszą się do zdjęć? :)

      Usuń
  13. usta wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite usta *-*
    fenek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj chyba zostawię sobie to zdjęcie i będę cały dzień ćwiczyć tą kreskę na powiece... mi zawsze jakaś koślawa i brzydka wychodzi grrrrr :/
    W ogóle cały make-up mega profesjonalny- baaardzo mi się podoba, ja z moimi dwiema lewymi łapami, w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) ja nad kreskami też jeszcze pracuje także spokojnie.... Ja zainterwsowalam sir makijażem dopiero w wakacje i nie mam za wiele czasu żeby się rozwijać w tym kierunku :-) oczywiście poklikam jak tylko wrócę z pracy :-)

      Usuń
  16. Usta trochę za odważne jak dla mnie :D Ale oko - świetna kreska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że uda mi się dokładniej opanować rysowanie kresek :)

      Usuń
  17. wesołych, spokojnych świąt! :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie efekt powalający, a Ty wyglądasz piekielnie seksowne w tym makijażu. Naprawdę bardzo Ci pasuje, obawiam się, że ja bym musiała zastosować łagodniejszą wersję bo jestem bladolica, piegowata i bardziej jasnowłosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem też niesamowicie blada...Może u Ciebie warto by było zastosować odcienie bardziej wpadające w pomarańcz i pominąć czerń :)

      Usuń
  19. Rewelacyjnie to wyglada! Mega fajne polaczenie nie koniecznie na codzien ;) . Swietnie nadawalby sie taki makijaz na Halloween jako "wampirzyca" czy tam inne potworki. Pomimo ze na jakas impreze czy wyjscie tez swietnie sie nadaje!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nie pomalowałabym się tak na co dzień, ale na wieczór czemu nie :) Na przyszłe Halloween na pewno coś wymyślę .

      Usuń
  20. Jesteś przepiękna!

    https://www.facebook.com/szczuplecialo

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Świetny makijaż. Zdjęcia wyszły pięknie :)
    www.pamietnik-any.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)