27 kwietnia 2015

Spring elegant dress


Cześć Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was stylizację. Niestety przez najbliższe dwa tygodnie mój blog będzie zaniedbywany, ale na studiach ostatnio wiele się dzieję i gdy tylko się z tym uporam wrócę z nowymi makijażami:) Myślę przede wszystkim o serii ślubnej :) Dziś pogoda w Toruniu dopisywała, a gdy wyszłam ze spotkania mój fotograf wyszedł mi na przeciw i stwierdził, że możemy dziś zrobić zdjęcia stylizacji. Myślę, że dzięki takim postom możecie zobaczyć jak wyglądam na co dzień w różnych okolicznościach. Czasami właśnie takie zdjęcia wypadają lepiej niż te planowane od tygodni. Ostatnio jestem troszkę zmartwiona, co niestety widać na zdjęciach jednak mam nadzieję, że w przeciągu najbliższych dni to się zmieni :) Na szczęście mam sprawdzone metody na poprawę humoru śpiew i ulubione książki.

Jeśli chodzi o samą stylizację jak wspomniałam byłam dziś na spotkaniu "oficjalnym" więc obowiązywał mnie pewien dress code. O ile na co dzień uwielbiam połączenia czarno-białe, kiedy wybieram się na egzamin bądź spotkanie biznesowe raczej preferuję inne wyjścia. Ostatnio moje serce podbiła szafirowa sukienka z białym kołnierzykiem z MOHITO. Jest zwiewna, lekka i elegancka. W dodatku w moim ulubionym kolorze więc czego chcieć więcej? Całość dopełniłam różowymi ustami oraz małą poręczną torebką. Myślę, że taki właśnie look sprawdzi się za równo w pracy, na spotkaniu, czy egzaminie :)


Sukienka MOHITO, Torebka MOHITO, Szpilki VENEZIA, Bransoletka PANDORA.



A Wy jakie stylizacje preferujecie w sytuacjach oficjalnych? Lubicie zaszaleć, czy trzymacie się klasyki?
Seductive eye

27 komentarzy :

  1. Wow! Naprawdę świetnie to ze sobą współgra! :) Szkoda, że ja tak kuleję w temacie moda :(

    http://bialenabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w kwestoi mody nie jest az tak dobrze obeznana :-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie sukienki, chociaż mnie nie wypada nosić takich krótkich. Cała stylizacja super!
    http://stylowa40.pl/szerokie-spodnie-wracaja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Niestety większość sukienek przy moim wzroście (właściwie średnim) wypada na bardzo krótki, chociaż ta akurat mi odpowiada :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz i masz prześliczne włoski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby na studiach wszystko poszło okej ;) Świetna sukienka , dobrze dobrane dodatki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo zgrabną dziewczyną :)
    Podoba mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Studia najważniejsze. =)
    Piękna stylizacja i makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak w tej chwili nie ma nic ważniejszego :-)

      Usuń
  7. Kobalt to zdecydowanie Twój kolor ! Wyglądasz pięknie - kobieco i z klasą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :-) to jest mój ulubiony kolor niestety ciężko jest znaleźć kobaltowe rzeczy. Oczywiście zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki skradły moje serce ;)

    Jak wybrać torebkę idealną? Poradnik cz.1- zapraszam!
    http://encore4u.blogspot.com/2015/04/jaka-powinna-byc-torebka-idealna.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobalt to także mój kolor :p widzę, że Tobie jest w nim idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) nie wiem czemu niektórzy boją się tego koloru a jest taki piękny :-)

      Usuń
  11. piękna sukienka jak i zdjęcia! ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam bepositivehoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo kobieco i klasycznie! Kolor idealnie do Ciebie pasuje.

    Życzę miłego wieczorku oraz pozwole sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :-) uwielbiam klasykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie sukienki to ja uwielbiam! Wyglądasz zjawiskowo - kobieco, elegancko i subtelnie! Całość świetnie uzupełnia kolor Twojej szminki - perfekcja!
    Dołączam do grupy obserwatorów:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) też uważam że ten kolor szminki to Wręcz obowiązek do tej stylizacji :-)

      Usuń
  15. Śliczny makijaż! Jeśli chodzi o sukienkę to raczej nie w moim stylu. Nie przepadam za kolorami innymi niż czerń i biel chyba, że są zgaszone lub "brudne" :P

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)