12 maja 2015

Blue is all I need

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was nieco bardziej rozbudowany post zarówno z makijażem jak i stylizacją :) Mimo tego, że mam w tej chwili naprawdę dużo nauki musiałam się odprężyć, wyjść na dwór i spędzić trochę czasu z przyjaciółmi :) Jeśli śledzicie mojego instagrama to już wiecie, że w weekend bawiłam się na juwenaliach w Toruniu . Właściwie nie kolidowały one aż tak bardzo z pisaniem mojej pracy licencjackiej, bo wychodziłam kiedy nie miałam pomysłu na ani jedno zdanie. Na szczęście zbliżam się do końca i będę mogła wrócić do czytania nieco lżejszej lektury. Mimo tego ,że temat, który sobie wymyśliłam bardzo mnie ciekawi myślę, że książki związane z życiem Kardynała Richelieu wyczerpałam na dłuuuugo.
Wracając do posta, dziś kolejny raz postawiłam na wygodę. Ostatnio płaskie obuwie jest dla mnie nieodłącznym elementem garderoby. Poza tym uwielbiam połączenie lekkich kozaczków z jeansowymi spodenkami. Jeśli chodzi o makijaż oka był on delikatnie inspirowany asymetryczną bluzką, którą mam na sobie. zapraszam do oglądania :) 



Makijaż, który wykonałam możecie zrobić przy użyciu dowolnego koloru, w zależności od tego w jakim czujecie się najlepiej :)
1.Na początku maluję obszar całej powieki jasnym beżem.
2.Zaznaczam delikatnie załamanie ciepłym brązem.
3.Maluję grubą szafirową kreskę.
4. Na linii rzęs przyciemniam ją granatowym cieniem.
5.Rysuję cieniutką czarną kreskę na linii rzęs i tuszuję je. <- Na tym etapie możecie skończyć makijaż ponieważ sama cieniowana kreską w tak żywym kolorze pięknie wygląda.
6.Rysuję czarna kreskę na dolnej powiece i dociągam ją do tej górnej.
7. Rozcieram kreskę czarnym cieniem.
8. Maluję linię wodną białą kredką.
9. Na końcu tuszuję jeszcze dolne rzęsy.


28 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :) Masz piękne włosy <3
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie , świetny makijaż ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Całokształt mnie ujął! Buty, torebka, makijaż! Cudnie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* ta torebka chyba nigdy mi się nie znudzi

      Usuń
  4. Wyglądasz świetnie!
    Nie spodziewałam się że można połączyć te rzeczy w jednej stylizacji <3

    Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz tam coś inspirującego :)
    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, urocza stylizacja !

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście z Dresslink ? Byłabym ogromnie wdzięczna ! :) Z góry dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :-) z małym opóźnieniem ale poklikalam :-)

      Usuń
    2. Jasne :-) z małym opóźnieniem ale poklikalam :-)

      Usuń
  6. stylizacja super a makijaż obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż:) Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jednym zdjęciu przypominasz mi jedną aktorkę tylko nie pamiętam jak się nazywała :)) piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem o kogo chodzi ;-)

      Usuń
    2. Ciekawa jestem o kogo chodzi ;-)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja :)
    Masz cudowne wlosy i nieziemską urodę<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz wspaniale
    i makijaż i stroj !
    pięknośći

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) staram się aby posty były przejrzyste a zdjęcia efektowne :-)

      Usuń
    2. Dziękuję :-) staram się aby posty były przejrzyste a zdjęcia efektowne :-)

      Usuń
  12. piękny makijaż i strój!

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyglądasz ;) makijaż też fajny, prosty a zarazem elegancki

    OdpowiedzUsuń
  14. frędzle <3
    o czym piszesz pracę licencjacką ?:)
    -------------
    Poznaj bliżej jednego z najlepszych projektantów, Michaela Korsa:
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/michael-kors-czego-o-nim-nie-wiesz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę po francusku porównanie Kardynała Richelieu z książki Dumasa "Trzej Muszkieterowie" do faktów historycznych i na tez zasadzie próbuje dowiezdz, że nie jest to tak naprawdę powieść historyczna :) Brzmi banalnie, ale nie jest to takie proste jakby się wydawało :)

      Usuń
  15. Niesamowity makijaż oka! Najbardziej w stylizacji podoba mi się kurtka! CUDOWNA!


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka niestety nie jest już dostępna w sprzedaży, ale warta była każdej złotówki. Jest to jedyna rzecz, którą noszę tak długo tj. ok 6 lat i widzę, że szybko nie znajdę następstwa :)

      Usuń
  16. Świetny ten makijaż, piękne zdjęcia :)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)