20 maja 2015

Exotic makeup


Hej,
Mam dziś tak świetny humor, bo wreszcie skończyłam pisanie swojej pracy licencjackiej i mam czas żeby poświęcić czas na bloga. Zaczęłam oczywiście od makijażu :) Nosiłam bardzo podobny na jednym z koncertów w Juwenalia, w delikatniejszym wydaniu :) Nie jest trudny w wykonaniu, wystarczy odpowiednio dobrać kolory i wygląda bardzo efektownie. Jak pewnie zauważycie mam ciemniejszą skórę na tych zdjęciach :) Z racji, że makijaż jest utrzymany w takich bardziej egzotycznych, wakacyjnych klimatach "przyciemniłam" swoją karnację brązerem.


Chciałabym, aby było Wam w miarę łatwo odtworzyć ten makijaż więc rozłożyłam go na wiele kroków, które należy wykonać:
1. Przyklejam folię i nakładam jasny cień w kremie na ruchomą powiekę.
2. W zewnętrznym kąciku nakładam czarny eyeliner.
3. Rozcieram załamanie ciemnym fioletem.
4. W zewnętrznym kąciku nakładam ten sam ciemny fiolet.
5. Przyciemniam zewnętrzna część oka czernią.
6.Nakładam neonowy róż na centralną część powieki.
7. w wewnętrznym kąciku nakładam jaskrawy pomarańczowy cień.
8. Rozcieram granice między cieniami aby ładnie się połączyły.
9. Na dolną linię wodną nakładam czarny eyeliner.
10. Rozcieram czarną kreskę ciemnym fioletem.
11. Obrysowuję oko czarnym eyelinerem rysując charakterystyczny "dzióbek".
12. Tuszuję rzęsy.




Lista kosmetyków, których użyłam:
Twarz:
-Podkład Loreal Infallible
-Puder Manhattac compact powder vanilla
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż Mac Mineralize
Oczy:
- Różowy i pomarańczowy cień z KOBO 
- CHłodny fiolet INGLOT
-Eyeliner czarny Eveline 
-Maskara Loreal
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- Maybelline nr 902


Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Jaki makijaż chcecie zobaczyc nastepnym razem :)?

Seductive Eye

33 komentarze :

  1. stunning
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/05/tailored-by-itailorcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wciąż wydaje mi się, że jest odwrotnie ;)

      Usuń
  3. Makijaż jest boski! :O podoba mi się! <3
    http://adrianna-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważnie, ale podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, idealny na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż. Jesteś bardzo śliczna, do twarzy Ci w tych odcieniach:) Widzę że stosujesz ten trik co ja- z taśmą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to jeden z najlepszych i najprostszych sposobów na efektowny makijaż :-)

      Usuń
  7. piekny makijaż, pasują takie intensywne kolory do Twojego typu urody

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż :-) zostanę tu na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż troszkę nie w moim stylu. Nawet na imprezę wolę jednak bardziej stonowane kolory. Co nie zmienia faktu, że na pewno są osoby, któym przypadnie on do gustu. Jest pięknie wykonany i od razu widać precyzję z jaką robisz swoje makeupy. Z resztą ten nie jest pierwszy bo widać to we wszystkich Twoich makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jak najbardziej zgadzam się z Tobą:) Moim zdaniem ten makijaż nie sprawdzi się u każdego, gdyż jest naprawdę mocny, kolory są bardzo wyraziste. Nawet ja początkowo czułam się w nim dziwnie, mimo że dużo eksperymentuję. Wiem jednak, że są osoby, które uwielbiają w taki sposób podkreślać swoją urodę, więc proponuję różne opcje, żeby każdy mógł wybrać coś dla siebie :)

      Usuń
  10. ojezusie... MAGIA! jaki Ty masz dziewczyno talent! :)
    co powiesz na wspólną obs? :)
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja już Cię zaobserwowałam :)

      Usuń
  11. Cudowny makijaż! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ! cudny makijaż, rodem z teledysku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze mówiąc myślałam o serii makijaży z teledysków :)

      Usuń
  13. Megaaa oczka :) Masz talent !

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne oczy, nie jestem fanką tylu kolorów na powiekach, ale u Ciebie robi to wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja akurat uwielbiam eksperymentować z kolorami :)

      Usuń
  16. Super kolorki, bardzo lubię takie mocne oko <3 Do twarzy Ci w takim wyrazistym mejkapie :)


    Zapraszam do mnie na konkursik :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaz piekny i bardzo Ci pasuje! Zebym ja sie tak umiala malowac ach marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też się podoba.

    Odważny - właśnie taki "koncertowo-festiwalowy".

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, precyzyjni... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)