28 maja 2015

Green eyes makeup

Czeeść Kochani,
 Rozpoczął się już sezon "weselny", więc musiałam zaopatrzyć się w większą ilość rzęs i jak to ja korzystając z okazji zafundowałam sobie mały prezencik ;) Co prawda ostatnio humor mi nie dopisuje, gdyż mam sporo zmartwień na głowie jednak nowa paletka przywróciła chociaż na chwilę uśmiech na mojej twarzy :)
Makijaż, który dziś dla Was przygotowałam był przeznaczony dla zielonych oczu :) Gdy skończyłam się malować stwierdziłam, że właściwie powinien się sprawdzić również przy niebieskiej oraz brązowej tęczówce. Jest wykonany w stonowanych kolorach i możecie go spokojnie nosić zarówno wciągu dnia, jak i wieczorem.
Dla potwierdzenia zdjęcie z zieloną i brązową tęczówką :)


Jak pewnie już zauważyłyście zaproponowałam Wam również dwa kolory pomadek, które świetnie współgrają z makijażem oczu :)

Green Eyes make-up

Do makijażu oczu użyłam mojej nowej paletki Zoeva Smoky Pallete 

1. Na początku zaznaczam załamanie i zewnętrzny kącik jasnym, ciepłym brązem (sweet smell)
2. Następnie pogłębiam je rdzawym brązem (smoky wishes) i na centralną częśc powieki nakładam ciepły brąz( sweet smell).
3. Przyciemniam zewnętrzny kącik matową czernią (real light)
4. Obrysowuję oko czarnym eyelinerem.
5. Zaznaczam dolną powiekę niebiesko-szarym cieniem (z paletki arabian night).
6. Tuszuje rzęsy i makijaż jest gotowy :)

Lista kosmetyków, których użyłam do makijażu green eyes makeup:
Twarz:
-Podkład Loreal Infallible
-Puder Manhattan compact powder vanilla
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż Mac Mineralize
Oczy:
- ZOEVA Smoky Palette (relieve the moon, sweet smell, smoky wishes, real light)
- Sleek Arabian Night
-Eyeliner czarny INGLOT
-Maskara Loreal
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- Bourjois Pink Pong nr. 06 i Rimmel Kate Moss nr. 16
Z mojej strony to wszystko :) Mam nadzieję, że makijaż green eyes makeup przypadnie Wam do gustu :) W weekend pojawi się recenzja paletki Zoeva Smoky Palette :) 
Seductive Eye

15 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie! W ogóle ładnie i fotogenicznie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona paleta! <3 Na pewno będziesz zadowolona :)

    Brakuje mi Ciebie na moim blogu! sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ;) Ahh, chciałabym mieć taki talent i potrafić się tak sama pomalować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, ale na takie buzi chyba każdy wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładny :) wersja z ciemniejszym kolorem na ustach jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie 👌🏻 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jakaś ty śliczna ;)
    Super makijaż :) mam zielone oczy więc pewnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bombowy! :)
    Zapraszam,dopiero zaczynamy :) http://couplethoughtss.blogspot.com/2015/06/o-nas.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby zmartwienia jak najszybciej minęły! :D
    cudowny makijaż, wyglądasz niesamowicie!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)