6 maja 2015

Street look


 Cześć Kochani,

Ostatnio był makijaż, więc teraz przyszedł czas na stylizację :) Myślę, że czarno biały look to wręcz mój znak rozpoznawczy. Od wielu lat właśnie takie połączenie najbardziej mi odpowiada. Zawsze wygląda elegancko i z klasą, a do tego wyraziście :) Moim zdaniem najważniejsze w stylizacji są dodatki :) Czasami wystarczy prosta sukienka, odpowiednio dobrane buty i torebka, a my wyglądamy efektownie. Ja tym razem postawiłam na białe buty ze złotymi czubkami oraz torebkę z frędzlami,a do tego zapomniany przeze mnie zegarek, w którym na nowo się zakochałam. Niestety pogoda dziś nie dopisywała w Toruniu, ale mam nadzieję, że zdjęcia okażą się miłe dla oka a stylizacja przypadnie Wam do gustu .



A Wy jakie połączenia kolorystyczne preferujecie? Jaki post chwielibyście zobaczyć następnym razem?
Seductive eye

28 komentarzy :

  1. CASUAL AND CHIC
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Też lubię ubrania w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tak wygodnie a zarazem fajnie kurteczkę, torebkę i spodnie z chęcią bym przygarnęła resztę mam;-) i zgadzam się z Tobą diabeł tkwi w szczegółach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ostatnio wygoda to moje podstawowe kryterium ;)

      Usuń
  4. Bardzo piekne zdjecia. Do twarzy Ci w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Na uczelnie to jest najlepszy look. Prosty, wygodny. Lubię takie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zwłaszcza, że na swój wydział mam naprawdę kawał drogi :)

      Usuń
  6. biało czarne zestawy uwielbiam!:) świetnie się prezentujesz.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, do czerni i bieli zwłaszcza uwielbiam właśnie wyraziste usta ;) zegarek piękny, sama szukam też swojego ideału, ale mam co do niego kilka wymagań i ciągle nie znalazłam tego jedynego. I jeszcze jedno - skąd ramoneska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zary :-)ja też bardzo długo myślałam nad kupnem zegarka a ten mnie urzekł odkąd tylko go zobaczyłam :-)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia ;) Spodobały mi się te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz, stylizacja ciekawa. Również uważam że dodatki są najważniejsze. Masz świetny gust i poczucie stylu :)
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwowanych :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cały czas staram się jeszcze pracować nad swoim ubiorem :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja! :) Podoba mi się to połączenie i ten makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - ładna jesteś, zazdroszczę pięknych włosów!:) Po drugie stylizacja super, tak jak mówisz klasyka, ale i elegancja w jednym. Jedyne co to mi buty do gustu nie przypadły, ale każdy ma inny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne, że tak każdy ma inny gust a ja bardzo sobie cenię osoby, które umieją wprost powiedzieć co im nie przypadło do gustu :)

      Usuń
  12. Cool t-shirt & shoes, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia wygladasz zjawiskowo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodatki rzeczywiście, perfect :)))
    http://frankybronky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne czarno białe połączenie :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja, całkiem w moim guście, a Ty wyglądasz pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak Ty preferuję raczej biel i czerń, dlatego Twoja stylizacja wpadła w mój gust :D
    świetnie wyglądasz :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenie bieli i czerni :) ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)