26 czerwca 2015

Shiny eye and white skirt

Cześć Kochani !

Już dawno mnie nie było, ale cóż to co najgorsze mam już za sobą :) Pozostała mi jedynie obrona więc będę miała teraz mnóstwo czasu na blogowanie. :) No może nie aż tak dużo bo planuje pracować w wakacje i robić kolejne kursy wizażu, ale na pewno posty będą pojawiać się regularnie. Dziś przygotowałam dla Was intensywny makijaż, który świetnie sprawdzi się dla dziewczyn, które mają tak zwane smutne oczy, czyli zewnętrzne kąciki opadające w dół. Natomiast dla tych, które nie maja takiego problemu również jest to ciekawa propozycja. Taki makijaż wygląda bardzo elegancko i ekstrawagancko. makijaż był lekko inspirowany bluzką, którą mam na sobie zwłaszcza wybór rzęs. Jeśli chodzi o stylizację jest to propozycja na ciepły letni wieczór. Może to być impreza, randka a nawet wesele. Czarno białe zestawienie dopełniłam szafirowymi dodatkami, które po prostu uwielbiam. Zapraszam do oglądania :)


Bluzka Morgan, buty i torebka Venezia, bransoletka Pandora.
Jak już wspomniałam makijaż jest dedykowany przede wszystkim dziewczynom o opadających kącikach w dół. Wcześniej robiłam podobny tylko z użyciem mięty - KLIK. Tym razem postawiłam na neutralne kolory oraz błyszczącą folię, która pięknie mieni się w wieczornych światłach. Dopełnieniem takiego makijażu są oczywiście rzęsy. Zauważcie, że te które dziś wybrałam sprawiają wrażenie jakbym miała kilka kresek :)
Oczywiście przygotowałam dla Was tutorial krok po kroku :
1. Na początku matowię łuk brwiowy jasnym beżowym cieniem i nakładam białą kredkę na powiekę ruchomą.
2. Następnie rysuję czarnym eyelinerem kreskę kontynuującą załamanie.
3. Skośnym pędzelkiem rozcieram kreskę ku górze. Będzie to nasza baza do dalszego cieniowania.
4. Puchatym pędzelkiem zaznaczam załamania jasnym zgaszonym różem. 
5. Nad czarną kreskę nakładam ciemny brąz i łącze go z różem.
6. Dokładam jeszcze troszkę czerni na granicy brązu i kreski.
7. Nakładam na całą powiekę złotą folię i rysuję czarną wyciągniętą kreskę.
8. Dolna powiekę zaznaczam ciemnym brązem, a linie wodną maluję czernią.

Teraz tuszuję rzęsy doklejam sztuczne i makijaż gotowy :)

Do wykonania tego makijażu użyłam:


Lista kosmetyków, których użyłam:
Twarz:
-Podkład Loreal Infallible
-Puder Manhattan compact powder vanilla
-Korektor: MAC- Mineralize Conciler 20
-Bronzer: theBalm- Bahama mama
-Róż Mac Mineralize
-Rozświetlacz Mary-Lou Manizer
Oczy:
- ZOEVA Smoky Palette (relieve the moon, dust&memorise, smoky wishes, real light)
- Makeup Revolution Rose Golden-folia
-Eyeliner czarny INGLOT
-Maskara Loreal
-Brwi Rimmel Color Tattoo nr 40

USTA:
- Inglot, freedom system niestety numerek się starł



Kochani z mojej strony to już wszystko :) Jestem ciekawa co myślicie o takim właśnie makijażu :) Lubicie szerokie spódniczki? Jakie dodatki wybieracie najczęściej?
Seductive Eyey

9 komentarzy :

  1. Przepiękny makijaż :) Życzę owocnego i udanego kursu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LUV THE MAKEUP
    new post:http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/black-zipper-tote.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, kurs wizażu to coś co mi się już od dawna marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, że numerek pomadki się starł, bardzo podoba mi się ten kolor :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłaś mnie :) Uwielbiam takie intensywne makijaże. :) Masz piękne włosy i figurę! :)

    mamawplaskimobuwiu.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego kursu i pozytywnej obrony ! :-* makijaż super, mocny a zarazem elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż. Spódnica wygląda świetnie w polaczeniu z atramentowymi szpilkami i torebką

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja i świetny makijaż. Sama nie maluje sie tak mocno nigdy, ale jestem pod wrażeniem Twoich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)