9 czerwca 2015

Smoky Palette- ZOEVA

Cześć Kochani :)

Dziś przygotowałam dla Was wcześniej zapowiedzianą recenzje paletki ZOEVA - Smoky Pelette. Szczerze mówiąc już od dawna planowałam zakupienie jednej z paletek tej firmy, ponieważ są one rozsławiane od jakiegoś czasu przez wiele blogerek, a zestawienia kolorystyczne naprawdę kuszą. Poza tym używam pędzli głównie tej marki, więc wiedziałam, że raczej się nie zawiodę na jakości :) Tak więc podczas ostatnich zakupów w Mintishop stwierdziłam, iż pozwolę sobie na kolejny grzeszek i dołączę do zamówienia jedną z paletek. Muszę przyznać, że wybór nie był łatwy, ponieważ większość z nich zwróciła moją uwagę :) Przeanalizowałam więc kolorki jakie posiadam i wybór padł na tytułową Smoky.


Kiedy tylko otrzymałam paczkę, od razu sięgnęłam po paletkę i sprawdziłam jak sprawuje się w akcji. :) Wykonany nią makijaż możecie obejrzeć w poprzednim poście KLIK. Jeśli chodzi o opakowanie jestem ogromną zwolenniczką kartonowych paletek, ponieważ bez problemu znoszą one liczne upadki, które są niestety w moim przypadku nieuniknione ;) Jedyne czego mi brakuje to lusterko, które znajdziemy np. w paletkach theBalm podobnych jakościowo, jednak droższych o ok 60zł.
Jeśli chodzi o jakość, myślę, że słowa są zbędne :) Wystarczy spojrzeć na zdjęcie :) Cienie są naprawdę mocno napigmentowane. Mają lekko aksamitną konsystencję i nie są suche. Rozcierają się szybko i przyjemnie. Osypują się bardzo delikatnie, więc jeśli wcześniej ugruntujemy dobrze korektor pod oczami pudrem, bez problemu można strzepać pojedyncze drobinki pędzlem.
Wszystkie kolory mają oczywiście swoje nazwy:
1.RELIEVE THE MOON- jest to jasny beż niezbędny przy niemal każdym makijażu, więc za to paletka ma u mnie duży plus :)
2.SLEEP TO DREAM- gołębia, matowa szarość.
3. SOUL SEARCHING- kolejny punkt dla paletki :) To perłowe, zgaszone złoto naprawdę robi wrażenie i będzie świetnym wykończeniem dla wielu matowych makijaży typu smoky i nie tylko.
4. SWEET SMELL- jak sama nazwa wskazuje jest to ciepły, matowy brąz przypominający toffi :)
5. DARK EDGE- piękna, perłowa lekko zgaszona zieleń.
6. DUST&MEMORISE- jest to brudny róż lekko wpadający w brąz.
7.SMOKY WISHES- jest to mój kolejny faworyt, matowy brąz o rudawych tonach, który pięknie podkreśli zielona i niebieską tęczówkę.
8. ELEGANT CHAOS- bardzo trafna nazwa. Jest to elegancki bardzo ciemny fiolet, oczywiście matowy i głęboki, troszkę przypomina kolor bakłażana
9. ASHES AWAKE- Jest to ciemny, chłodny brąz przypominający gorzką czekoladę.
10. REAL LIGHT- matowa czerń.

Nie wiem jak Wam, ale mi te kolory przywodzą na myśl pózną jesień o wieczornej porze i kolorowe liście w mroku. Paletka jak najbardziej ciekawa i warta polecenia. Czemu więc wybrałam ją teraz przed wakacjami? Od zawsze kochałam kolorowe makijaże i mam pełno perłowych, jaskrawych cieni, więc taka elegancka klasyka dobrze dopełnia mój zbiór :). Paletkę ZOEVA polecam przede wszystkim zwolenniczkom smoky oraz stonowanych makijaży wieczorowych. Jeśli zaczynacie dopiero przygodę z makijażem i szukacie jednej dobrej paletki na pcozątek jest to jak najbardziej trafny wybór, chociaż w tym przypadku warta polecenia jest również Nude Dude theBalm o dość podobnej kolorystyce (pisałam o niej tu KLIK) . Myślę, że Smoky Palette jest obowiązkiem dla zielonookich, dla dziewczyn o niebieskich oczach może okazać się troszkę za ciężka. Możecie zakupić ją między innymi w sklepie internetowym Mintishop.pl
Z mojej strony to wszystko :) A Wy posiadacie może tą paletkę? Polecacie inne produkty tej marki ?:) Dajcie znać w komentarzach :)
Buziaki:*
Seductive Eye

12 komentarzy :

  1. Swietne kolory..uwielbiam takie
    Posdrowienia
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki fajne, dzienne, do tego dobra pigmentacja, to naprawdę nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletki zazdroszczę, ja niestety nie mogę sobie na taką pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę urządzać konkurs w której będzie można wygrać Między innymi tą paletke więc zapraszam :-)

      Usuń
    2. Niedługo będę urządzać konkurs w której będzie można wygrać Między innymi tą paletke więc zapraszam :-)

      Usuń
  4. Świetne kolorki, jeszcze nie próbowałam niczego z Zoeva'y ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://make-yourself-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :) Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż na zdjęciu :)paletka kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co wiem, zajmuje się Pani również robieniem makijażu na różne okazje, można wiedzieć ile kosztuje taka przyjemność? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)