18 lipca 2015

Summer multicolour makeup


Cześć Kochani :)
Jak Wam mijają wakacje? U mnie w domku remont, a poza tym praca :) Troszkę odpoczynku pewnie będę mieć w sierpniu, więc już niedługo. Jestem w tej chwili bardzo podekscytowana wspomnianym remontem, bo ustępuję swojego dużego pokoju młodszej siostrze. Urządzanie swojego kącika jest bardzo przyjemne :) Ostatnio miałam można powiedzieć nowoczesne biuro z czerwonymi dodatkami i ciemnymi meblami. W moim nowym pokoju dominuje biel i błękit, styl jest bardziej klasyczny i elegancki :) Mam też wreszcie wymarzoną toaletkę, więc gdy wszystko będzie skończone na pewno pokażę Wam efekty :) 


Jeśli chodzi o makijaż, opiera się on głównie na przepięknych, nowych pigmentach z INGLOTA. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że przy najbliższej okazji muszę Wam coś nimi wymalować :) Niestety ich koszt jest dość duży bo ok. 40 zł za jeden, ale są one warte każdej złotówki. 


Tradycyjnie przygotowałam dla Was tutorial w zdjęciach :)


1. Na początku przyklejam taśmę i przyciemniam zewnętrzny kącik czarnym eyelinerem.
2. Nakładam rózowy pigment na centralną część powieki.
3. na różowy pigment nakładam fioletowy połyskujący na różowo.
4. Nakładam jasny pigment w wewnętrznym kąciku a w zewnętrznym nakładam szafir połyskujący na różowo i fioletowo (jest niesamowity:D)
5. Przyciemniam zewnętrzny kącik czernią i rozcieram załamanie różowym cieniem.
6. Rysuję czarną, wyciągniętą kreskę.
7. Maluję na czarno linię wodną i rozcieram ją.
8. Nakładam na dolną powiekę szafirowy pigment.


Na koniec dolne rzęsy tuszuję kobaltowym tuszem, a górne czarnym i makijaż jest skończony. :) Jest mi bardzo przykro, bo niestety mój aparat mimo licznych prób nie ujął potencjału i piekna pigmentów. Możecie mi wierzyć na słowo,że efekt jest naprawdę wyjątkowo.


I jak podoba Wam się taki makijaż? Ja po prostu uwielbiam kolory :) Zwłaszcza w wakacje :) W następnym poście przedstawię Wam bohaterów tego makijażu, czyli ulubioną kolorówke letnią:) Buziaki :***
Seductive Eye

10 komentarzy :

  1. Przepiękny, mocny makijaż - taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje ci taki makijaz! Masz piekne brazowe oczy!
    Dzięki za tutorial pomoze mi w próbie odwzorowania go! :)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowy i odważny ale Tobie jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmenty ! Uwielbiam takie błyszczące cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! piękne połączenie kolorystyczne, a ten kobalt na dole.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... Robi wrażenie, wyglądasz prześlicznie :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjątka,zapraszam do siebie,jeśli Ci się spodoba to skomentuj,zaczynamy od nowa i to wiele dla nas znaczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)