5 lipca 2015

Sunny Outfit


Cześć Kochani :)
Tym razem przygotowałam dla Was bardzo spontaniczny post z dnia mojej obrony licencjackiej:) Nie wiem czemu wszyscy moi znajomi czuli po obronie ogromną ulgę, a u mnie mimo ogromu pracy i czasu włożonego w przygotowania nie odczułam tak dużej ulgi jakbym się tego spodziewała :) Mimo to cieszę się, że wreszcie mam "wakacje", bo oczywiście nie obędą się one bez pracy oraz ogromu obowiązków, tym bardziej, że robimy remont w domku :) Jeśli chodzi o stylizację, w nagrodę za obronę pracy wybrałam się z moim chłopakiem na zakupy oraz sushi. W trakcie spaceru zrobiliśmy kilka fotek i stwierdziłam, że właściwie mogą one stworzyć post. Jeśli chodzi o zakupy niestety nic nie przyciągnęło mojej uwagi, więc smaczny obiad był jak najbardziej potrzebny :)
Stylizacja, którą zobaczycie na zdjęciach jest raczej klasyczna i na luzie. W tym sezonie mam ogromną słabość do koloru cytrynowego, stąd właśnie koszulka. Esencją mojej letniej garderoby od kilku lat są klasyczne dopasowane topy na ramiączka :). Moim zdaniem są świetną bazą do niemal każdej stylizacji, dodatkowo są bardzo kobiece. Jeansowe spodenki oraz koszula w kratę to również obowiązek. Moje serce w tym sezonie skradły również torby z frędzlami, ta którą mam na sobie jest moją ulubioną :)



TOP- Intimissimi, Spodenki- Mango, Koszula- Guess, Buty- BigStar, Torba, Naszyjnik, Bransoletka H&M.

Jeśli jesteście z Torunia musicie koniecznie wybrać się do Asia House na Łazienkowskiej. Dzięki tej restauracji moja pierwsza przygoda z Sushi przebiegła pomyślnie, a smak pierożków z krewetkami wciąż wspominam :) <rozmarzona>


Kochani tym razem to już wszystko, a już wkrótce kolejny post :) Czy u Was też tak przygrzewa? Ja nie mogę sobie poradzić w taki upał ...

Seductive Eye

9 komentarzy :

  1. nic w tej stylizacji do siebie nie pasuje moim zdaniem.. ;) ale gratulacje obrony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaźdy ma swój gust :-) dziękuję :-)

      Usuń
  2. Zestaw jest fajny na upalne dni w sam raz :) mi się podoba a Naj ważniejsze żebyś Ty się czuła wygodnie :) gratulacje obrony :)

    Buziaki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. prowadzisz świetnego bloga! :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie jest to moj styl ale oczywiscie każdy ma swój gust :) masz za to przepiękna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie. Prosto i wygodnie! :) ładne buty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)