4 sierpnia 2015

Boho style

Cześć Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was post w stylu boho. Wraz z fotografem staraliśmy jak najlepiej oddać jego klimat poprzez ujęcia, scenerię, makijaż, czy fryzurę. Całą stylizację robi tak naprawdę sukienka z frędzlami. Z tego co wiem nie jest już ona dostępna w sprzedaży, ale myślę, że można spotkać coś podobnego np w ZARZE. Mnie urzekły zarówno krój, jak i cekiny imitujące wężą skórę. Do tego dobrałam torebkę również w neutralnym kolorze z frędzlami oraz kolczyki z piórami. 

Makijaż jest dość nietypowy, ale ja bardzo lubię asymetryczne kreski, które z resztą są bardzo modne. Nie wiem czemu, kiedy wybrałam tą sukienkę od razu miałam wizję dokładnie takiego makijażu jak widzicie na zdjęciach :) Aby było Wam łatwiej go odwzorować nagrałam dla Was filmik, niestety nie wiem kiedy uda mi się go wstawić, ponieważ jestem na urlopie, a internet jest tu dość słaby więc póki co zapraszam Was do oglądania zdjęć. A jeśli chodzi o włosy nosiłam od rana dwa dobierane warkocze. Sama się zdziwiłam, że wyszły tak ładne fale :)


Zapraszam do obejrzenia filmiku



Wy też lubicie styl boho? Jak Wam mijają wakacje? Na blogu wkrótce będzie filmik ;)

Seductive Eye

22 komentarze :

  1. Śliczna stylizacja !

    thisisme-byme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam taki styl!
    Pięknie wygladasz i genialne zdjecia!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go pokochałam :) Ja już obserwuję :)

      Usuń
  4. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:):)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow piękne zdjęcie i cudny makijaż <3
    polinapaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia i cudny makijaż! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jasne ja już obserwuję :)

      Usuń
  7. Ale cudne zdjęcia! :) Bardzo podoba mi się ten makijaż. Bardzo fajny tutorial :) POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tutorialami nie radzę sobie najlepiej (kamera mnie stresuje), ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :)

      Usuń
  8. Mnie podoba się makijaż, jest hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że sprawia zamierzone wrażenie :)

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia, makijaż i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)