17 sierpnia 2015

Galindia- Kraina Alkos


Cześć Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was zupełnie inny post niż zawsze. Nie ma makijażu, ani stylizacji tylko zdjęcia z wyjazdu :) Stwierdziłam, że warto się nimi podzielić ponieważ ja też nie wiedziałam, że w Polsce są takie ciekawe miejsca. Mowa oczywiście o Krainie Alkos, która znajduje się 15 od Mikołajek w miejscowości Iznota. Mamy do wyboru dwa obiekty. Jeden znajduje się nad jeziorem, i jest to dość duży hotel, w którym znajduje się między innymi piękna stylizowana jaskinia. Wszystkie obiekty tworzące wspomnianą krainę są utrzymane w bardzo specyficznym klimacie. Mi osobiście przypominały dom Hobbitów. Magia tego miejsca jest niepodważalna, a całość utrzymana w bardzo oryginalnym klimacie. My wybraliśmy mniejszy obiekt, który znajdował się nad rzekę, co okazało się wielkim atutem tego miejsca, gdyż dopływaliśmy sobie kajakami nad jezioro, co było bardzo fajną atrakcją. Jeśli lubicie wypoczywać blisko przyrody w ciszy i spokoju, ten pensjonat będzie dla Was idealny :)



Oto słowa, które najlepiej podsumowują Krainę Alkos


GALINDIA - KRAINA ALKOS

Magiczna część Galindii położona u ujścia rzeki Krutyni, zanurzona w zieleni i absolutnej ciszy przerywanej tylko śpiewem ptaków, cykaniem świerszczy
i szumem nurtu rzeki.
Z tego klimatu wyłania się świat pradawnych legend i mitów.

SŁUCHAJ GŁOSU ZIEMI
Zachodzi słońce w Iznocie
a tu wpływa rozmigotanym chłodem Krutynia
tu bogini kładzie słońce spać
SŁUCHAJ GŁOSU ZIEMI
a jutrzenka jest tam
za Bełdanami
tam bogini budzi słońce ze snu

SŁUCHAJ GŁOSU ZIEMI




Czułam się tam niczym rusałka :D




Z mojej strony to wszystko. A wy jak spędzacie wakacje w tym roku? Planujecie jeszcze jakieś wyjazdy? :)
Seductive eye

20 komentarzy :

  1. Pięknie tam jest !!! I piękna ty jak zawsze !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia. :) jak pływaliśmy po Mazurach to wpadliśmy tam w odwiedziny i było równie pięknie, chociaż była to dopiero końcówka kwietnia. ;) i śliczna sukienka na ostatnich zdjęciach, to z huśtawką najbardziej mi się podoba. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) fakt miejsce zwraca uwagę jak się przepływa obok :-)

      Usuń
  3. sure you had fun
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/dreyfuss-latte-sunglasses.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , uwielbiam takie niezwykłe miejsca , a zdjęcie w wianku na huśtawce niesamowite <3

    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ja też uwielbiam takie miejsca. Można na chwile oderwać się do zupełnie innej rzeczywistości :-)

      Usuń
  5. Jejku! jak magicznie :> mega pasujesz do tego miejsca! coś al'a Alicja w kranie czarów! :)
    pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh tak się właśnie tam czułam, zwłaszcza, że bujanie w obłokach to esencja mojej osobowości;-)

      Usuń
  6. ale tam pięknie, dobrze, że się z nami tym cudownym miejscem 'podzieliłaś" , nie wiedziałam, że jest tam takie urokliwe miejsce :0 świetne zdjęcia!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :-) Stwierdziłem że warto chociaż raz tam zajrzeć a na prawdę nie jest zbyt rozpoznawalne w Polsce pomimo świetnej lokalizacji i oryginalności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak w raju! Pięknie wygladasz;)
    Jeśli miałabyś czas, poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! przecudowne miejsce, zapiera dech w piersiach :) może obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękne miejsce! Bardzo ładne zdjęcia :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, a ja mam tak blisko do Galindi ,ale jak to zwykle bywa nie doceniamy tego co mamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)