21 sierpnia 2015

Lucy Hale Inspired Makeup

Cześć Kochani :)

Kiedy czytacie ten post ja jestem w drodze do Francji :) Na szczęście dzień przed wyjazdem znalazłam chwilę czasu i udało mi się nagrać dla Was kolejny filmik z makijażem. Z racji, że makijaż inspirowany J.LO Bardzo dobrze się przyjął postanowiłam kontynuować serię inspiracji gwiazdami. Od dawna lubiłam oglądać serial Pretty Little Liars, ze względu na ciekawą fabułę, która trzymała w napięciu jak również piękne dziewczyny, które odgrywają główne role. Kiedy nie miałam jeszcze wyrobionego stylu, ani gustu (chociaż wciąż nad tym pracuję) były one dla mnie pewnego rodzaju inspiracją, zwłaszcza Aria (Lucy Hale) oraz Emily (Shay Mitchell). Mimo że odgrywane przez nie postacie mają zupełnie inny styl są w pewien sposób mi bliskie.



Jeśli chodzi o makijaż, który dziś przygotowałam od razu rzucił mi się w oczu podczas oglądania zdjęć z rozdania nagród Fox Teen Choice Awards. Lucy Hale wyglądała w nim nieziemsko, byłam zachwycona tym jak pięknie szafir podbił jej niebieska tęczówkę, więc musiałam go Wam pokazać. Co prawda zmieniłam trochę kolor ust, a z racji, że jest to makijaż INSPIROWANY nie uważam, żeby było to jakieś duże wykroczenie;) Ja wyglądam fatalnie w cielistym kolorze ust, ale myślę, że ta wersja mimo wszystko u większości z Was sprawdzi się lepiej, a więc wybór szminki pozostaje dowolny. :)


Lucy Hale inspired make-up



Jeśli dobrze się przyjrzycie na prawie wszystkich zdjęciach zmieniłam kolor swoich oczu na zielony :) Jedynie na ostatnim jest mój naturalny, ponieważ uważam, że ten makijaż sprawdzi się zarówno dla zielonookich jak i brązowookich :) Jak tylko dojadę do hotelu dodam dla Was filmik, w którym będziecie mogły zobaczyć jak wykonać ten makijaż  krok po kroku. Tym czasem pozostawiam Was ze zdjęciami :) 

Seductive Eye

9 komentarzy :

  1. Bardzo ładna z ciebie dziewczyna :) Piękny makijaż, a ja nie dostrzegłam zmiany koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous make up!
    I followed you, great blog!

    xo

    Rue de Tres Chic

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, zarówno zielone jak i brązowe oczy wyglądają w nim przecudownie. :) nie przepadam za takimi mocnymi kolorami, ale ten jest całkiem niezły, prezentuje się naprawdę świetnie. :)
    pozdrawiam i baw się dobrze we Francji! :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)