1 września 2015

France- feel like a princess




Cześć Kochani !

Wróciłam już z urlopu i mam dla Was mnóstwo zdjęć<3 Na początek chciałabym Wam pokazać dwie propozycje sukienek na wesele. Wiem, że jeszcze trwa sezon ślubny, więc postanowiłam wykorzystać piękną scenerię, która miałam okazje podziwiać we Francji. Pierwsza z nich przywodzi mi na myśl taniec latino oraz Hiszpanki. Jak pewnie zdążyliście zauważyć uwielbiam połączenie czerni z szafirem :) wygląda na prawdę efektownie :) Co więcej ta kreacja jest bardzo wygodna i pięknie zachowuje się w tańcu. Z racji, że sukienka wbrew pozorom jest dość prosta dobrałam do niej wisiorek z szafirowymi i czarnymi kamykami oraz czarne rzemyki na rękę. W oddali możecie podziwiać piękny château d'Ussé, który zainspirował Charles'a Perrault do napisania "Śpiącej Królewny". Prócz bogato zdobionych komnat, które zostały wspaniale zachowane możemy zwiedzić również wieżę Śpiącej Królewny, gdzie zostały przedstawione scenki z mojej ulubionej baśni :)



Druga propozycja jest bardziej klasyczna, ale jak najbardziej odpowiednia na jesień, kiedy jesteśmy jeszcze pieknie opalone. Nigdy nie przepadałam za żółtymi sukienkami, ale klasa jaka przemawiała od tej nie pozwoliła mi jej nie kupić. Szczerze mówiąc uwielbiam klasyczne sukienki :) Mogłabym je nosić codziennie i tylko zmieniać dodatki. Moim zdaniem najlepszymi w tym przypadku będzie ubranie twarzy w fiolet. U mnie pojawił się zarówno na powiekach jak również na ustach. Taki sam akcent możemy zobaczyć na torebce. Jeśli chodzi o scenerię jest to również jeden z zamków francuskich, tym razem Chambord, który jest największy spośród wszystkich nad Loarą.
 Tym razem to już wszystko :) A Wy jakie kreacje preferujecie na specjalne okazje? Która propozycja bardziej przypadła Wam do gustu ? :)

Seductive Eye

18 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja! Kolorystyka jak najbardziej przypadła mi do gustu!
    Krajobrazy rzeczywiście jak z bajki, naprawdę cudowne! Ciekawy pomysł, genialne wykonanie!
    Jedno wielkie tak!
    Pozdrawiam! ;)
    Zapraszam na najnowszy post, skończony 40min temu -
    stylowka4u.blogspot.com cała w różu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie sukienki piękne, bardzo lubię kolor królewski niebieski, ale chyba wybrałabym żółtą jest taką inna niż wszystkie. Idealna sceneria do zdjęć , wszystko zdjęcia wyszły pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie w obu sukniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne propozycje na ślub, lecz podoba mi się druga sukienka:) Zdecydowanie moje kolory:) Przecudnie wyglądasz:)
    OOO Francja kocham:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. szpile jak zawsze mnie zachwycają!
    wyglądasz obłędnie w obu stylizacjach! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Och,przepiękne, cudne stylizacje i widoki. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta pierwsza sukienka! Zresztą w obu wyglądasz rewelacyjnie! :)

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta pierwsza sukienka! Zresztą w obu wyglądasz rewelacyjnie! :)

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow przepiekne miejsce na zdjecia! chce tam byc! stylizacje - z reszta tez cudowne - wygladaja pieknie w takiej scenerii!
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje i cudowna sceneria do zdjęć :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz pięknie! A w połączeniu ze scenerią jak księzniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję,że nigdy się nie poddasz i będziesz realizować to co zaczęłaś :)
    Pięknie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz, obie stylizacje są świetne lecz pierwsza bardziej przypadła mi do gustu :-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! Piękne zdjęcia oraz piękny blog:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)