23 września 2015

PRO Make Up Academy- Kurs Intense Pro


Cześć Kochani !

Tym razem przygotowałam dla Was nieco inny post, czyli relację z bardzo ważnego dla mnie wydarzenia, a właściwie cudownych trzech tygodni . Jeśli interesujecie się wizażem pewnie kojarzycie warszawską szkołę PRO Make Up Academy :). Jest ona prowadzona przez absolutnych mistrzów w makijażu, czyli Karolinę Matraszek oraz Daniela Sobieśniewskiego. Są to osoby, które znalazły się na właściwym miejscu, perfekcjoniści w każdym calu, łączą w sobie talent oraz pasję, którą potrafią przenieść na innych. Jak już wspomniałam zajęcia odbywały się przez trzy tygodnie (od poniedziałku do czwartku) w godzinach 10-17.30. Wydawałoby się, że to dużo czasu, jednak rzeczywistość była inna, bo kiedy robi się to, co się kocha czas biegnie nieubłaganie. Codziennie wykonywaliśmy inny makijaż i otrzymywałyśmy wiele cennych i praktycznych porad. Kurs kończył egzamin podczas którego wykonywałyśmy na modelce makijaż z wybranego przez nas tematu, po czym dziewczyny miały zrobioną profesjonalną sesję, a my otrzymałyśmy certyfikat I i II stopnia:)


W akademii znajdują się dwie profesjonalne pracownie wizażu z oświetleniem charakteryzatorskim oraz ogromną ilością kosmetyków, który był dla nas dosłownie rajem. W trakcie kursu miałyśmy do dyspozycji ogromny asortyment kolorówki oraz pielęgnacji zarówno znanych, prestiżowych marek jak również tych mniej popularnych jednak równie wartych uwagi. Dzięki temu mogliśmy sprawdzić na jakich kosmetykach pracuję się Nam najlepiej oraz doradzić się w tej kwestii naszych mentorów :)

Program obejmował nie tylko makijaże, ale także podstawy pielęgnacji, analizę kolorystyczną według 12 typów kolorystycznych, a także projektowanie makijaży na face chartach. Co więcej codziennie miałyśmy robione profesjonalne zdjęcia, a w dzień egzaminu odbyła się sesja naszych prac do portfolio..:)

Podczas zajęć okazało się, że jestem ciemną/głęboką zimą :) Jak widzicie są mi przeznaczone wszystkie kolory, które uwielbiam :)


Podczas zajęć praktycznych dobierałyśmy się w pary (za każdym razem w innej dwójce) i wykonywałyśmy na sobie omawiany danego dnia rodzaj makijażu. Taka kombinacja dała nam możliwość nabycia praktyki na różnych cerach, typach kolorystycznych, kształtach twarzy i powiekach. Było to dla każdej z Nas z pewnością bardzo cenne doświadczenie:)

Poniżej makijaże, które wykonałam w trakcie kursu:

1. Makijaż biznesowy
2. Delikatny makijaż ślubny
3.Smoky eyes

4. Makijaż Kontrastowy
5. Wzmocniony makijaż ślubny
6. Makijaż fotograficzny
7. Makijaż według aktualnych trendów
8. Charakteryzacja (to moja pierwsza próba w życiu)- malowałam siebie :)
9. Makijaż estradowy/brokatowy

Jeśli chodzi o poziom grupy, myślę, że był on wyjątkowo wysoki. Jeśli mam być szczera przy dziewczynach czułam się maluśka , nie wspominając o naszych nauczycielach, których perfekcja była zdumiewająca :)

Poniżej makijaże, które dziewczyny wykonały na mnie <3

Dodatkowe szkolenia 

Po godzinach Pro Make Up Academy zorganizowało również dla Nas szkolenie w siedzibie prestiżowej marki Rouge Bunny Rouge Poland, podczas którego poznałyśmy cały asortyment wspomnianej firmy oraz cenne porady od MILA make up.

Rabaty
Szkoła zaoferowała nam również szereg zniżek do wielu znanych marek, jak np. INGLOT oraz stałe zniżki w sklepach internetowych <3
Podsumowując 

Atmosfera na zajęciach była zarówno Profesjonalna 


jak i Rodzinna.

 W moim odczuciu grupa jaką stworzyliśmy była naprawdę wyjątkowa. Nie minął tydzień a ja marzę, żeby znów znaleźć się tam w PRO Make Up Academy z tymi pełnymi pasji oraz pomysłów dziewczynami oraz naszymi nauczycielami. To była piękna kolorowa przygoda, pełna pomysłów i świeżego spojrzenia na makijaż. Od dawna planowałam isć na kurs, który usystematyzowałby mi wiedzę z tej dziedziny, którą zdobywałam sama śledząc blogi oraz oglądając filmiki. Wiem, że daleko mi do doskonałości, ale te trzy tygodnie rozjaśniły mi tak wiele niejasnych kwestii, nauczyły wielu nowych technik. Ciężko opisać słowami jak dużo można było wynieść zwłaszcza, że zajęcia były prowadzone na najwyższym poziomie. Także kochani dziękuję Wam za wszystko i mam nadzieję Do Zobaczenia <3 

Mam już zdjęcie mojej modelki :) Jak się pewnie domyślaliście wykonałam makijaż kontrastowy/estradowy, który łączy w zasadzie wszystko czego uczyliśmy się podczas kursu. Tak prezentuje się moja przepiękna modelka- Paulina Ziejewska <3


Seductive eye

PS: Jak tylko otrzymam zdjęcia mojej modelki z egzaminu od razu je wstawię :) Jak myślicie jaki rodzaj makijażu wybrałam ? :)





12 komentarzy :

  1. Zazdroszcze :-) gratuluje przygody oraz certyfikatu i umiejętności które nabylas/podszkolilas :-)
    Chciałabym też kiedyś pójść na taki kurs :-)
    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuuuu, marzę o takim kursie. Mega zazdroszczę.
    Gratuluję i życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne makijaże. Mi najbardziej podoba się kontrastowy, czy to właśnie ten wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże! Jestem naprawdę zdolna, podziwiam twoje prace, bardzo mi się podobają :) Gratuluję takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne makijaże, gratuluje talentu! ;)

    Zapraszam Cię do zabawy Liebster Blog Award poprzez nominowanie Ciebie i Twojego bloga :) :) więcej informacji na moim blogu w ostatnim poście :) POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa, ten kurs :) Makijaże przepiękne, a jeśli chodzi o te, robione Tobie, to najbardziej spodobał mi się 1 :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne makijaze! rowniez konczylam ten kurs najpierw czytajac o nim opinie-szkoda ze nie bylo jeszcze wtedy twojego wpisu na blogu bo poszlabym bez wahania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się właśnie przygotowuję do kursy, ale nie pro... tylko podstawowego, chcę się nauczyć ładnie malować. Jadę za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy podczas kursu nocowała w wawie czy wracałaś do siebie? Bo ja mieszkam w trójmieście i zastanawiam się nad tym kursem ale przeraża mnie jeżdżenie i myślę czy znaleźć jakiś hostel niedrogi

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy dużo się nauczyłaś podczas tego kursu? Czy bardziej musiałyście pokazywać swoje umiejętności i dopiero nauczyciele je oceniali i poprawiali? Jak to wyglądało? Zastanawiam się głęboko nad tym kursem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)