12 października 2015

Black coat and Spanish roses

Cześć Kochani,

Dawno nie było stylizacji, więc postanowiłam to nadrobić :) Wiecie już, że w swerze ubioru nie lubię za bardzo szaleć. Cenię sobie kobiecą klasykę z nutką ekstrawagancji. Według mnie jest kilka rzeczy, które kobieta musi mieć i jedną z nich jest czarny płaszcz. Ja od kilku sezonów poszukiwałam odpowiedniego, aż wreszcie trafiłam na swój ideał. Jest on pięknie skrojony, podkreśla ładnie sylwetkę i ma lekko militarny styl dzięki lekko kanciastym ramionom oraz stójce. Kolejnym Must Have są czarne botki na szpilce oraz uniwersalna sukienka. Ja preferuję dopasowane, ołówkowe kroje ze względu na sylwetkę. Pierwszy raz udało mi się znaleźć coś z czerwienią z czego bardzo się cieszę, ponieważ ciągłe noszenie czerni zaczęło mnie przytłaczać. 



Jak pewnie zdążyliście zauważyć, mój makijaż podczas tej sesji był ograniczony do minimum, czyli sam podkład, odrobina różu i cielista pomadka. Post powstał spontanicznie podczas sobotniego spaceru. Myślę, że jednak taka subtelność, przy dość odważnej sukience jest dobrym połączeniem. Wam również zdarza się wychodzić prawie że bez makijażu? Ja staram się ostatnio zaakceptować siebie i walczę ze swoimi słabościami :) A co u Was? 

Seductive Eye

15 komentarzy :

  1. kobieco i seksownie! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to Twój naturalny kolor włosów czy farbujesz. Obserwuję bo masz podobny typ urody a przynajmniej ten sam kolor oczu co ja i może wypatrzę jakis tutorial dla siebie.
    Miejsce w którym masz zdjecia wyglada podejrzanie znajomo, mozna wiedziec gdzie to?
    katsuyatsublogspot.com zapraszam tez do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie naturalny czasem po wakacjach delikatnie przyciemniam włosy bo dość mocno plowieja na słońcu :-) a jeśli chodzi o miejsce to Starówka w Toruniu :-)

      Usuń
    2. aaaa myślałam że to Nowy targ, podobne miejsca. W Toruniu tylko przejazem byłam do Gdańska :< ale nardzo chciałabym odwiedzić, wiele miejsc wartych odwiedzenia:)
      (jesli sie uczysz na UAM-ie to jestes w Poznaniu?) ^^

      Usuń
    3. Ja gdzieś napisałam że uczęszczam na UAM? Jeśli tak to była literówka bo studiuję na UMK w Toruniu :-)

      Usuń
  3. Dobrze że zdecydowała się na taki styl
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , kobieco , z odpowiednim klimatem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszyk ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, sukienka jest przepiękna :) Ja rzadko wychodzę z domu bez makijażu, bo niestety nie wyglądam bez niego tak korzystnie;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja ! Szczególnie torebka!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli o mnie chodzi to w ogóle się nie maluję. Lubię siebie taką jaka jestem :)

    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie stawiam na klasykę , mała czarna odrobina bialego dodatku i stylizacja jest przeurocza . Sama jestem mniejszą ilością dodatków także Twoja stylizacja wpada w moje gusta <3 Zostaje tu na dłużej :* Zapraszam do siebie http://orchixn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)