21 października 2015

Halloween- Werewolf


Hej,

Tym razem przygotowałam dla Was prostą charakteryzację na Halloween. Na początku chciałabym zaznaczyć, że w żadnym stopniu nigdy nie interesowałam się, ani nie próbowałam swoich sił w tej dziedzinie. Wyjątek stanowiły jedne zajęcia w PRO Make up Academy. Uwarzam, że Halloween jest świetną okazją do tego aby troszkę pobawić się makijażem, spróbować czegoś nowego. Jak pewnie zauważycie w filmiku, kosmetyki których użyłam to podstawowy niezbędnik każdej  kobiet, czyli podkład, puder, brązowy cień, czarna kredka, eyeliner i czerwona szminka :)


Ta charakteryzacja/makijaż wilkołaka jest skierowany do osób, które tak jak ja nie interesują się charakteryzacją a ten jeden raz chcą zaszaleć. Jest ona bardzo prosta, więc myślę, że każdy bez problemu da sobie z nią radę :).

Mam nadzieję, że ta banalna charakteryzacja przypadnie Wam do gustu :) Dajcie znać co chielibyście zobaczyć następnym razem :) Jeszcze jedną, ale trudniejszą propozycję na Halloween, makijaż, a może stylizację :)?

Pozdrawiam
Zabiegana Seductive Eye

6 komentarzy :

  1. Potwornie :) brwi najlepiej wyszły :D takie oczy moglabym nawet na codzien miec, ile zajelo ci stworzenie wilkołaka?:) a raczej wilkołączki
    Katsuyatsu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 40 minut, ale szczerze mówiąc nie miałam z tego tak dużej frajdy jak przy Tworzeniu makijażu:-) chociaż uwielbiam podziwiać jak inni tworzą odjechane stylizacje :-)

      Usuń
  2. Genialnie :) od razu widać, że to wilkołak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na niego pierwszy raz myślałam, że doczepiłaś sobie włosy do twarzy haha :D Świetnie wykonalaś ten makijaż i o dziwo jest bardzo prosty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeeetne! te włosy na twarzy wyglądają jak prawdziwe wow :D

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)