28 października 2015

OOTD/ BLACK & WHITE


Cześć Kochani :)

Nie wiem jak u Was, ale dla mnie pażdziernik jest wyjątkowo pracowity. Ledwo się wyrabiam, ale udało mi się już przygotować dla Was serię postów, które będę ze sobą łączyć makijaż i stylizację. Co myślicie o tym projekcie?


Jeśli chodzi o dzisiejszy post jest to sama stylizacja. Jak wiecie jestem fanką czerni i bieli, i jak dotąd nic się nie zmienia. Jeśli chodzi o trendy, które przypadły do mojego gustu tej jesieni to oczywiście rockowe mocne dodatki, których nie braknie w mojej szafie od wielu sezonów, futrzane kamizelki, kobaltowy i biały total look  oraz wiele innych. Dziś prezentuję Wam moją ulubioną puchową kurtkę w modnym zwierzęcym wzorze oraz czarne przetarte spodnie, w kroju boyfrend. Do tego dobrałam ciężkie czarne botki na słupku oraz torebkę z frędzlami, które jak wiedzie królują cały czas na wybiegach. Początkowo bazę do tego stroju miała stanowić czarna ramoneska, ale wówczas strój byłby zbyt ciężki. Ponadto uważam, że kurtki puchowe są o wiele cieplejsze i praktyczniejsze przy naszych zmiennych jesiennych pogodach:). Wykończenie stanowią moje nowe perełki, czyli avaitory w białej oprawie.





Na dziś to wszystko :) Jestem ciekawa, czy Wy również lubicie taki lekko rockow'y/ glam-rockow'y styl. Koniecznie dajcie również znać, czy podoba Wam się seria postów łączących makijaż i stylizację :)

Buziaki :* 
Seductive Eye

11 komentarzy :

  1. Zdecydowanie podobaja mi sie posty gdzie jest polaczony makijaz ze stylizacja! To bardzo duza inspiracja! :D
    Uwielbiam polaczenie czerni z biela <3 Masz mega fajne paznokcie! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Świetna stylizacja!!
    Bardzo piękne włosy :* Dziekuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka skradła moje serce. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki styl, buty są śliczne! :) Całość rewelacyjna :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię taki look kurtka jest piękna , gdzie ją kupiłaś jak można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje makijaże, stylizacje :) Jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, megaa kurtka i botki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, cudna figura :)))

    http://niezgodnaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)