8 października 2015

Queen of darkness| Smoky Eyes


CZeść Kochani,

Dziś przygotowałam dla Was makijaż, w oparciu o jesienne trendy. Mamy tu zarówno mocno podkreślone oko, smoky eyes, które najlepiej wygląda przy niebieskiej i zielonej tęczówce, a także mocny kolor na ustach. Jak zdążyliście pewnie zauważyć, na zdjęciach tym razem nie ma mnie. Z racji, że smoky eyes najlepiej wygląda przy jasnych tęczówkach poprosiłam moją młodszą siostrę o współpracę. Przyznam szczerze, że malowałam już ją nie raz, jednak z racji na młodzieńczość i delikatność rysów jej twarzy, zawsze wykonywałam delikatny makijaż. :) Ciekawym doświadczeniem było dla mnie obserwowanie jak spojrzenie Sylwii zmieniało się z każdym ruchem pędzla :) Jeśli chodzi o usta postawiłyśmy na szminkę w odcieniu wina i połączyłyśmy z czarną kredką, aby dodać im głębi i trójwymiarowości :)

Jak wykonałam smoky eyes?
1. Nakładam czarną kredkę na linii rzęs i rozcieram ją.
2. Na czarną kredkę nakładam orientalny brąz z KOBO i rozcieram go ku górze.
3. Przyciemniam zewnętrzny kącik czernią.
4. Granice między cieniami a łukiem brwiowym rozcieram beżem.
5.W wewnętrznym kąciku nakładam karmelowy, rdzawy cień.
6. Nakładam czarny eyeliner na linię wodną i nakładam orientalny brąz na dolną powiekę.
7. Przyciemniam zewnętrzny kącik dolnej powieki czernią i nakładam brokat połyskujący na różowo na centralną część górnej powieki,
8. Tuszuję rzęsy.


Na koniec zdjęcie, które podbiło moje serce. Od początku chciałam zrobić dwie wersje tego makijażu z jasnymi i ciemnymi ustami, niestety czas nie pozwolił Nam na to :(

A Wam podobają się takie ciemne, mroczne makijaże typu smoky eyes? Też macie czasem ochotę na małą odmianę?
Seductive Eye

16 komentarzy :

  1. Absolutnie wspaniałe fotografie!
    Zapraszam na moją stronę:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż jest przepiękny, uwielbiam takie klimaty mroczno-nocne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna modelka! Urzekła mnie swoją urodą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna dziewczyna :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczy są po prostu mega! zastanawiam się, jak bym wyglądała w takim makijażu, ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę talentu i umiejętności, ja makijażowo raczkuję... :D Dzięki za odwiedziny na:
    zeszminkanaustach.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful eyes :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczy mega!:) Ja tak malować nie umiem, ani siebie ani tym bardziej kogoś

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny makijaż, bardzo Ci pasuje;)
    Obserwuje Cię na insta, zapraszam również do mnie;) pathyee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat zdjęcia mojej siostry ale dziękuję:-)

      Usuń
  10. świetny makijaż, lubię takie mroczne wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Pięknie wygląda. Ja zawsze decyduję się na wersję bardziej matową, ale ekstra. Używam paletki Butterfly i ma takie bardziej stonowane kolory, ale bardzo dobrze się utrzymuje i nie obsypuje. Natomiast wersja brokat- fiolet na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)