4 listopada 2015

AUTUMN MAKE-UP & OOTD


Cześć wszystkim :)

Nie wiem jak u Was, ale dla mnie październik był pełen pracy, obowiązków i nauki :) Myślę, że to końca semestru to się nie zmieni, ale w tym natłoku różnych zajęć znajduję zawsze czas również dla Was :).  Moją ostatnią inspiracją jest piękna słoneczna jesień, która rozpieszczała nas przez cały ubiegły miesiąc. Dlatego przygotowałam dla Was makijaż, który łączy sobie wszystkie barwy związane z tym co dzieje się za oknem :) Niestety od poniedziałku w Toruniu nie zagościło słońce więc poprawiam sobie humor kolorowymi makijażami :). Moja dzisiejsza propozycja sprawdzi się zarówno na wieczór jak i na dzień przy każdym kolorze tęczówki :) Do tej ferii barw dodałam również ciemne, winne usta, które panują na wybiegach w tym sezonie. 


Ze względu na Wasz pozytywny odzew makijaż połączyłam ze stylizacją :) W roli głównej moja ukochana kamizelka, z dodatkiem cytrynowej żółci, którą połączyłam z ciężkimi butami oraz stażonymi spodniami i koszulą :) Ja w takim zestawie czuję się bardzo dobrze, gdyż łączy w sobie wygodę, modne elementy i oryginalność :) 

Zapraszam na film z makijażem Autumn Make-up :)






Jak widzicie to już wszystko na dziś :) Mam nadzieję, że mój filmik z makijażem autumn make-up oraz stylizacja będą dla Was inspirujące:) Dajcie znać, czy ta propozycja Wam się podoba oraz co chwiałybyście zobaczyć następnym razem :)

Seductive Eye

8 komentarzy :

  1. Monia :) jesteś mega fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż zdecydowanie genialny :) Outfit super

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wyrazisty makijaż ! pasuję Ci zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważny makijaż, usta wyszły pięknie , bardzo fajny klimat zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż super ale na ładnej twarzy wszystko ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż aczkolwiek tylko na sesję zdjęciową

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)