28 listopada 2015

Makijaż Andrzejkowy


Cześć Kochani :)

Wybaczcie, że tak długo mnie nie było, ale dopadła mnie choroba i niestety dałam rady nic wcześniej przygotować. Tym razem mam dla Was sam makijaż, przygotowany specjalnie na Andrzejki. Ja w tym roku nie wybieram się nigdzie, ponieważ mam żałobę, jednak mimo to mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu. Długo myślałam jaki makijaż przygotować. Chciałam zrobić coś niezbyt trudnego i uniwersalnego. Wygrało więc kocie oko i brązy, które sprawdzą się przy każdym kolorze tęczówki. Żeby nie było zbyt nudno dodałam do tego makijażu odrobinę brokatu, który jest baaaardzo modny w tym sezonie. Więc jeśli chcecie zabłysnąć dzisiejszego wieczora na parkiecie zachęcam Was do stworzenia właśnie takiego makijażu :)









W tym makijażu użyłam:
Twarz:
1. Podkład Make-up Atelier Paris 2Y
2. Korektor mineralny z Mac'a nc 15
3. Puder z Manhattanu w kolorze Sand
4. Mineralny róż z Mac'a
5. Bronzer Bahama mama z theBalm
6. Rozświetlacz z Mac'a (wypiekany)

Oczy:
1. Palety z thBalm: Nude Dude (Fancy) i Balmsai( Ripper)
2. Paleta Smoky Zoeva(Sweet Smell)
3. Cienie z Inglota nr. 353 i 52
4. Klej do brokatu z Kryolanu
5. Brokat nr. XL 3 oraz pigment nr 82. z Inglota
6. Tusz to rzęś z Loreala Volume Million Lashes Feline (zielony)
7. Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies

Usta:
1.Dwie pomadki z Inglota w odcieniu chłodnego różu z serii freedom


Z mojej strony to wszystko. Wybaczcie moja niemrawą minę i głos w filmiku. Niestety bolące gardło skutecznie mi przeszkadzało w pracy ...

Buziaki
Seductive Eye

7 komentarzy :

  1. Świetne oko :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne oczy, hipnotyzujące spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał extra makijaż <3 Ale masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) ! Bardzo lubię palety zoevy i the balm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! wyglądasz rewelacyjnie w tym makijażu!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. szok.. też chce taki makijaż :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)