11 listopada 2015

NO MAKE-UP & KHAKI LOOK


Cześć :)

Dziś kolejny łączony post, czyli makijaż plus stylizacja :) Stylizacja tym razem dość uniwersalna. Myślę, że sprawdzi się zarówno do szkoły, jak i na spacer, zakupy czy spotkanie z przyjaciółmi. Zestawiłam ze sobą modne kolory ziemi, czyli khaki chłodny piasek . Dla mnie głównym elementem jest moja ukochana cieplutka bluza z jasnym misiowym kołnierzem :) Okazało się, że świetnie komponuje się z kurtką, którą widziałyście już w poprzednich postach : KLIK KLIK. Jak wiecie uwielbiam ciężkie dodatki stąd ciężkie czarne buty, oraz bluzka, które podkręcają trochę ten look. Jak podoba Wam się taki zestaw :)?









Tym razem idealna propozycja dla osób preferujących dyskretny makijaż, czyli make-up no make-up :) Myślę, że będzie on świetny zarówno do szkoły jak i do pracy :) Może go wykonać każda z nas ponieważ kosmetyki, których użyłam znajdziemy w każdej damskiej kosmetyczce. A jest to:
-Dobrze dobrany podkład, najlepiej delikatnie kryjący raczej z satynowym wykończeniem (u mnie jest to podkład mineralny z Mac'a w odcieniu NC15)
-Odświeżający róż; różowy bądź brzoskwiniowy w zależności od typu urody, oczywiście w małej ilości
- Rozświetlacz, który nada naturalnego blasku cerze (może to być również cień w szampańskim odcieniu)
-Trzy cienie : jasny beżowy, jasny brąz oraz średni brąz, ja polecam cienie z inglota oraz kobo :)
-Tusz, który nie skleja rzęs
-Pomadka w odcieniu zbliżonym do naturalnego koloru ust.

Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać makijaż no make-up zapraszam do obejrzenia filmiku :)



Na dziś to wszystko :) Mam nadzieję, że mój post okaże się inspirujący i pomocny :) Też jesteście fankami makijażu no make-up? Jestem ciekawa co chciałybyście zobaczyć następnym razem oraz czy podoba Wam się nowy banner :) 

Pozdrawiam
Seductive Eye

9 komentarzy :

  1. Pięknie! ta kurteczka jest boska :)


    Proszę o kliknięcie w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam makijaże no-makeup, są swietne na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękn e włosy i fajna kurtka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo w moim guście :) Masz przepiękne włosy, nie mogę przestać się nimi zachwycać :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3 Aż przyjemnie wchodzić na takiego bloga. Dołączam do obserwatorów :) W wolnej chwili zapraszam do siebie, może Tobie również się u mnie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam Twoje posty połączone ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja i jakie masz piękne włosy, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)