30 grudnia 2015

Makijaż Sylwestrowy- Sylwestrowy Blask


Cześć Kochani ! 

Dziś mam dla Was wyjątkowy post, ponieważ udało mi się namówić moją młodszą siostrę na współpracę :) Z racji, że ostatni makijaż był bardzo wyrazisty przygotowałyśmy dla Was propozycję również wieczorową, ale nie tak bardzo kolorową. Ten makijaż jest dedykowany przede wszystkim dziewczynom o jasnej tęczówce (niebieskiej, zielonej, niebiesko-zielonej itp.). Mamy tu błysk na oczach i ustach, na których w małej ilości pojawił się brokat . Tak więc zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)




A teraz krótko opiszę Wam jak wykonać ten efektowny makijaż :)
1. Jak zawsze zaczynam od nałożenia czarnego żelowego eyelinera w zewnętrznym kąciku i rozcieram go w kierunku wewnętrznym.
2.Załamanie zaznaczam rdzawym brązem przy użyciu puchatego pędzla.
3.Zewnętrzny kącik przyciemniam ciemnym brązem a na centralną część powieki oraz wewnętrzny kącik nakładam jasny, złoty pigment.
4. Na dolną powiekę nakładam marsalę delikatnie wpadającą w fiolet.
5. W wewnętrznym kąciku nakładam niebieski pyłek z KOBO i tuszuję rzęsy :) 
I taki oto makijaż mamy gotowy :)









Na dziś to wszystko. Jak podobają Wam się brokatowe usta?
Buziaki
Seductive Eye

11 komentarzy :

  1. Piękny makijaż, cudnie wyglądasz. Idealny na Sylwestra! Życzę szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wykonałam makijaż na mojej siostrze, ale dziękujemy :) I również życzymy szczęśliwego nowego roku :)

      Usuń
  2. Piękna dziewczyna- piękny makijaż :) Miło ogląda się takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Syldżens, normalnie megaaaa <3 :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie i świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja siostra, a ja jej robiłam makijaż więc dziękujemy :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)