22 grudnia 2015

Prezenty świąteczne na ostatnią chwilę


Cześć Kochani

Tak jak obiecałam dziś mam dla Was pomysły na prezenty świąteczne na ostatnią chwilę :) Są to produkty ogólnie dostępne w sieciówkach, które możecie kupić nawet w dzień Wigilii. Jako że jestem typem osoby, która z reguły robi wszystko w pośpiechu i na ostatnią chwilę stwierdziłam, że mogę podzielić się z Wami moją listą sprawdzonych prezentów. Niestety żyjemy teraz w dużym pędzie, jesteśmy zapracowani więc nie zawsze jest czas na wcześniejsze zakupy :( Mam nadzieję, że moje propozycje pomogą Wam w tych ostatnich chwilach świątecznej gorączki zakupowej.


Na początku coś z działu na którym znam się najlepiej. Myślę, że wiele kobiet ucieszyłoby się z eleganckiej, uniwersalnej palety. Zarówno czekoladę Too Faced jak Smoky Naked możecie kupić w Sephorach. Zarówno jedna i druga są bardzo uniwersalne. Urok czekolady tkwi oczywiście w jej niepowtarzalnym zapachu, oraz designie, który przypomina tytułową słodkość. O Smoky pisałam w ostatnim poście KLIK i już wiecie, że po prostu zachwyca. Natomiast trzecia paletka jest moją najukochańszą paletą dzienną w pięknych odcieniach brązów. Kosmetyki theBalm są dostępne między innymi w Douglasie, gdzie również warto zajrzeć. Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć tej cuuuuuudownej palety zapraszam pod ten link KLIK
Idąc tropem makijażowym z ogromną przyjemnością polecam Wam zakupienie pędzli. Wiele firm wypuściło świąteczne zestawy, które wręcz zauroczają swoim wykonaniem. Ja najbardziej cenię sobie pędzle firmy ZOEVA ze względu na piękne wykonanie, świetną jakość oraz ceną. To naprawdę przydatny prezent, który zmienia wykonywanie makijażu w prawdziwą przyjemność :)


Teraz pora na jeden z najbardziej uniwersalnych prezentów czyli perfumy. Myślę, że jeśli wiemy jakie zapachy dana osoba lubi, taki właśnie upominek może bardzo ucieszyć :) W tym roku na topie są oczywiście damskie perfumy SI, których bardzo zazdroszczę mojej mamie ;) Jeśli chodzi o zapachy moim numerem jest Hugo Boss. Te zapachy są również dostępne w Sephorach oraz Douglasach. 

Kolejnym sprawdzonym prezentem będzie zestaw do pielęgnacji ciała. Firmą, która wyróżnia się jakością jest Organic. Jeśli macie wśród swoich bliskich wielbicieli naturalnych kosmetyków z pewnością ucieszy ich drobiazg właśnie z tej firmy. Jeśli chodzi o balsamy polecam śródziemnomorski z masłem shea. Zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień i unosi się w całym domu.



Czy książka będzie dobrym upominkiem? Z pewnością. Warto jednak wcześniej przeprowadzić dyskretny wywiad odnośnie upodobań obdarowywanej osoby. Duży wybór znajdziemy oczywiście w Empikach :)
Skórzany pasek to również świetny prezent, który przyda się każdemu. Warto zainwestować w dobry jakościowo pasek, aby obdarowana osoba nosiła go jak najdłużej.


Prezentami, na które również warto zwrócić uwagę są gadżety domowe. Dla koneserek biżuterii polecam zdobne szkatułki, które dodadzą smaczku np. toaletce. Eleganckie ramki oraz zegarki również ucieszą wielbicieli ładnych wnętrz. Ja ostatnio stawiam na połączenie bieli srebra oraz szafiru. W zeszłym roku otrzymałam od koleżanki zestaw pięknych kobaltowych świeczek, które sprawiły mi ogromną radość, stąd uważam, że taki właśnie prezent będzie również trafiony.



Jeśli chodzi o mnie, nie należę do osób, które uważają, że nie należy dawać zegarka na prezent. Wręcz przeciwnie, obdarowana osoba będzie przypominać sobie o nas z każdym zerknięciem nas zegarek.

Na koniec nie sposób nie wspomnieć o biżuterii- jako idealny upominek świąteczny. Ja jestem kompletnie zauroczona biżuterią BY DZIUBEKA oraz eksluzywną marką PANDORA o której marzy chyba każda z nas :)


Kochani z mojej strony to już wszystko :) Jeśli macie w planach jeszcze zakupy świąteczne mam nadzieję, że moje propozycje świątecznych prezentów na ostatnią chwilę okażą się dla Was pomocne :)

Buziaki
Seductive Eye

5 komentarzy :

  1. Pędzle Zoeva to moje marzenie :) Wyglądają super :) i zapewne jakościowo też są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje! Mam te propozycje Ken'a Follett'a :-) Pędzle świetne, kosmetyki - i w ogóle cała reszta bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Zoevy są lepsze niż sobie wyobrażałam :-) świetne pomysły na prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pędzle Zoeva to chciałabym dostać pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)