10 grudnia 2015

Selena Gomez AMA's inspired make-up 2015

Cześć Kochani!

Witam Was po krótkiej przerwie :) Tym razem przygotowałam dla Was makijaż inspirowany przepiękną Seleną Gomez z AMA's. Piosenkarka powaliła wszystkich na kolana zarówno swoją prezencją jak również świetnym występem :). Z racji, że jestem ogromną fanką jej urody postanowiłam zainspirować się jej makijażem i stworzyć dla Was kocie smoky w modnym kolorze marsali, który sprawdzi się na święta, sylwestra, czy studniówkę :) Ja pokochałam ten makijaż, więc mam nadzieję, że wy również podzielicie mój entuzjazm. Pamiętajcie, że jest to makijaż inspirowany, więc nie musi być identyczny. Powinnyśmy dostosować go do naszych preferencji, kształtu oka itp.






Piękne zdjęcia piosenkarki !!! Nie mogę się napatrzeć :)

Zapraszam do obejrzenia mojego filmiku: Selena Gomez AMA's inspired make-up 2015

Tak właśnie prezentuje się moja propozycja.

Mam nadzieję, że zainspirujecie się tym makijażem w najbliższym czasie. Ja dzięki niemu wreszcie pokochałam tak piękną marsalę :)

Buziaki Seductive Eye

8 komentarzy :

  1. Jesteś bardzo fotogeniczna :) Wyglądasz pięknie :) Makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał niesamowicie piękny makijaż, ale masz piękne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż , pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ten makijaż jest boski! Strasznie mi się spodobał, gdy go pierwszy raz zobaczyłam :) Też chciałam zrobić jego odwzorowanie, ale jednak czas nie pozwolił :/ Swietna praca, bardzo Ci pasuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, wyglądasz lepiej od Seleny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)