10 stycznia 2016

Makijaż Dzienny - Too Faced


Hej Kochani!

Tym razem mam dla Was makijaż dzienny wykonany kosmetykami marki Too Faced, która niedawno pojawiła się w pełnym wymiarze w polskich Sephorach.  Jeśli jesteście ciekawi co warto zakupić, oraz jak prezentują się poszczególne produkty na twarzy zapraszam do przeczytania posta oraz obejrzenia filmiku :)




PODKŁAD TOO FACED Born This Way

Nie wiem czy Wam wspominałam, ale mam bardzo wrażliwą, skłonną do uczuleń skórę. Stąd niestety wiele drogeryjnych podkładów mnie uczula stąd nie mogę testować ich zbyt wielu. Na szczęście ta perełka sprawdza się u mnie doskonale.
Krycie: można je stopniować, ale określiłabym je jako średnie
Zapach: bardzo delikatny, świeży, lekko kwiatowy
Konsystencja: dość gęsta
Opakowanie: jak widzicie na zdjęciach : piękne, eleganckie i praktyczne, pompka nie dozuje za dużo podkładu
Wydajność: zadowalająca, spokojnie dwie pompki wygładzają pięknie buzie
Największa zaleta: Naturalny wygląd skóry oraz gładkość twarzy na zdjęciach, podkład idealnie odbija światło
Cena: 139zł (warto kupić w trakcie promocji -20% w Sephorze)
http://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Podklady/Podklad-Born-This-Way/P2248001

PALETA TOO FACED Semi-Sweet
Słynne czekolady Too Faced, chyba są już znane każdej kobiecie. Ja długo wstrzymywałam się z zakupieniem jej, ze względu na to, że jest to kolejna paletka zawierająca neutralne kolory, czyli w dużej mierze brązy. W przedświątecznej gorączce, w trakcie promocji dałam się jednak skusić i nie żałuję.:)
Opakowanie: cudowne! Paleta wygląda jak czekolada, więc jak mogłaby się nie podobać, poza tym jest solidnie wykonana
Zapach: tu oczywiście hit, bo pachnie czekoladą :)
Kolorystyka: uniwersalna i praktyczna :) Mamy tu dużo pięknych, ciepłych brązów, jak również tych chłodnych zarówno w matach jak i w perłach. Bardzo duży plus za jasny, matowy bażowy cień w dużym rozmiarze oraz perłowy i piękny niebieski, który urozmaica i dopełnia kolorystykę
Wydajność: spokojnie starczy na rok przy codziennym użytkowaniu
Pigmentacja: o dziwo bardzo wysoka
Blendowanie: tu malutki minusik bo cienie delikatnie się ścierają i trzeba je wielokrotnie dokładać,
Podsumowując: mimo jednego minusika, paletka jest użytkowana przeze mnie codziennie i polecam ją wszystkim !!!
Cena: 179zł (również warto zakupić w trakcie promocji ;)
http://www.sephora.pl/Makijaz/Palety-i-Zestawy/Oczy/Semi-Sweet-Chocolate-Bar-Zestaw-cieni-do-powiek/P2204014
MASCARA TOO FACED Better than sex

Tutaj krótko. Jest to maskara pogrubiająca, która się nie osypuje. Ja jestem z niej zadowolona, ponieważ wszystkie tusze jakie posiadam są wydłużające. Cena 95 zł to jednak dość dużo jak na tą maskarę.
http://www.sephora.pl/Makijaz/Oczy/Mascary/Better-than-sex-mascara-Tusz-do-rzes/P1501003

POMADKI TOO FACED- MELTED
Tu jedno wielkie WOW. Polecam Wam każdy odcień:) !!!
Kolorystyka: Bardzo nasycone, eleganckie kolory
Krycie: 100-procentowe
Trwałość: Bardzo wysoka, zasychają na ustach
Wykończenie: pół-matowe, pomadka jest bardzo przyjemna w użytkowaniu, nawilża delikatnie usta
Jedynym minusem tej pomadki jest cena bo 89 zł, ale tak jak w poprzednich produktach przy przecenie 20% jest warta zakupu :)
http://www.sephora.pl/Makijaz/Usta/Szminki-do-ust/Melted-Liquified-Long-Wear-Lipstick-Szminka/P1809028

Jeśli jesteście ciekawe jak pracują te produkty zachęcam do obejrzenia filmiku, w którym wykonuję nimi makijaż !!!


Na dziś to wszystko. Jak widzicie jestem bardzo zadowolona z produktów tej marki. Design kosmetyków jest bardzo kobiecy, a jakość wysoka :) Teraz xzdecydujcie sami, czy warto wybrać się do Sephory, po któryś z tych produktów :) Dajcie znąć, czy miałyście już styczność z tą marką i jaka jest Wasza opinia na ich temat :) :)

Buziaki
Seductive Eye


8 komentarzy :

  1. Najbardziej podoba mi się makijaż oczu.
    Uwielbiam mocne, ale i naturalne podkreślenie brwi.
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam bardzo gęste czarne brwi, które zawsze wyglądają na mocne :)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej kusi pomadka Melted i może podkład :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomadka, ale cena zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż!:) mi podkład TF nie służył, a Ty nie masz co kryć dlatego pięknie wygląda. Paletkę lubię, natomiast pomadki Melted mają śliczne kolory ale są strasznie nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż przepiękny, ale i kosmetyki też wyglądają na solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj podkład mi się marzy i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz tych skarbów z Too Faced! :-)

    Bardzo ładny makijaż - znowu podobają mi się brwi i oczy. W ogóle masz fantastyczną urodę - możesz poszaleć z makijażem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)