5 stycznia 2016

Podsumowanie makijaży 2015 roku


Cześć Kochani!

Dziś przygotowałam zestawienie wszystkich postów, które przygotowałam w przeciągu ostatniego roku. Muszę przyznać, że na początku nie spodziewałam się, że tak długo będę prowadzić bloga. Mimo tego, że moja strona nie jest zbyt popularna, zamierzam kontynuować swoją pracę z jeszcze większą energią !!!




Styczeń
To był początek mojej przygody z makijażem i blogiem :) zawsze miło wspomina się takie początki.



Luty
W Tym miesiącu już wyraznie widać moje zamiłowanie do szalonych makijaży z brokatem i koloru niebieskiego ;) Jeśli Walentynki to co innego jeśli nie czerwone usta ? :)

Marzec
Jak na początek wiosny przystało w makijażach pojawiały się przede wszystkim pastele :)
Kwiecień
Mój urodzinowy miesiąc. Miałam tak wiele przyjemności tworząc te posty dla Was :) A przede wszystkim inspirację Eleną Gilbert, której uroda do dziś mnie zadziwia ;)

Maj
W tym miesiącu marzyłam o wakacjach, co chyba widać na tych makijażach :) 

Czerwiec
Sesja, i duuużo nauki. Stąd elegancki makijaż w towarzystwie białej spódnicy :)
Shiny Eye and White Skirt

Lipiec
Miesiąc obrony licencjatu i mnóstwa pracy :) Nie ma nic lepszego niż kolory na poprawienie nastroju :)
Summer multicolour make-up

Sierpień
Niestety wakacje były dla mnie bardzo pracowite, ale możecie tu zobaczyć moich wakacyjnych faworytów. Nigdy bym nie pomyślała, że pokocham Boho, a tu proszę bardzo :)
Boho styleLucy Hale Inspired Make-up

Wrzesień
Najbardziej Twórczy miesiąc chyba ze wszystkich i świetny kurs w szkole PRO Make-up Academy. Chwile spędzone z Mistrzami makijażu oraz przezdolnymi wizażystkami zapadną mi na długo w pamięci
PRO Make-Up Academy - Kurs Intense Pro

Pażdziernik
 W tym miesiącu panowały mroczne, jesienne klimaty. Ale kto w tym miesiącu nie pokochał ciemnych pomadek?
Queen of DarknessHalloween- WerewolfAutumn Make-up

Listopad
Miesiąc kontrastów :) Niewidoczny i dyskretny no make-up kontra brokatowemu makijażowi andrzejkowemu
No Make-up,

 Makijaż Andrzejkowy

Grudzień
Mój ulubiony miesiąc :) Tym razem wszystkie makijaże były eleganckie i wieczorowe :)

Na dziś to będzie wszystko:) Szczerze mówiąc to było ciekawe doświadczenie zobaczyć jak mój blog rozwijał się razem z umiejętnościami :) Jeszcze dłuuuga droga przede mną, ale pędzle czekają gotowe na kolejne wyzwania :) Dajcie znać który makijaż najbardziej Wam się podoba:) A może propozycja z konkretnego miesiąca w szczególności przypadły Wam do gustu?

Pozdrawiam
Seductive Eye

7 komentarzy :

  1. makijaże są cudowne :) dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem najbardziej oczarowana tym egzotycznym makijażem i inspirowanym J. Lo! Są cudowne i bardzo Ci pasują :) Dużo wcześniej zaczęłaś się interesować wizażem zanim założyłaś bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaczęłam prowadzić bloga w styczniu a w sierpniu zaczęłam się tym interesować więc 5 miesięcy :)

      Usuń
  3. Jedna kobieta, a tyle odsłon ;) makijaże fantastyczne i dziwię się, że trafiłam dopiero teraz tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma żadnego makijażu w twoim wykonaniu, który by mi się nie podobał. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie się rozwijałaś przez ten rok :) kilka make-upów skradło moje serce m.in. Arabski szyk :) cudo. W ogóle śliczna z Ciebie dziewczyna więc z przyjemnością ogląda się Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się egzotyczny makijaż z maja :)
    I naprawdę robisz postępy. Widzę, że nie tylko dla mnie 2015 to rok rozwijania makijażowych umiejętności :)
    No i mnie naprawdę zainspirowałaś :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)