2 lutego 2016

Makijaż inspirowany Kylie Jenner


Cześć Kochani !!! 

Wreszcie znalazłam czas, żeby coś dla Was nagrać . Niestety tegoroczna sesja na dwóch kierunkach i praca nie sprzyjają prowadzeniu bloga. Obiecałam sobie jednak, że nie będę się poddawać, ponieważ bardzo lubię dzielić się z Wami moimi pomysłami na makijaż oraz stylizację. Poza tym zauważyłam, że dzięki blogowi cały czas rozwijam swoje umiejętności oraz kreatywność:) Jeśli chodzi o dzisiejszy makijaż, jak widzicie jest on inspirowany Kylie Jenner. Gwiazda miała go na sobie podczas tegorocznych Złotych Globach. Co prawda nie jestem tak pięknie opalona, ale stwierdziłam, że warto się niem zainspirować. Ta propozycja będzie pasowała na każdą okazję: studniówkę, bal, imprezę, czy randkę. Także jeśli jesteście ciekawi jak wykonać ten makijaż zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz filmiku :)




Cały makijaż oka wykonałam paletką Make-Up Forever Artist Shadow Palette, którą widzicie na zdjęciach


Zapraszam do obejrzenia filmu!!!



W tym makijażu użyłam :

-Make-Up Forever Artist Shadow Palette
- Mac Cosmetics Paint Pot
-Rzęsy Ardell Demi Wispies
- Podkład Too Faced Born This Way Vanila
-Brązer theBalm Bahama Mama
-Róż Mac Cosmetics Mineralize
-Rozświetlacz theBalm Mary Lumanizer
-Konturówka INGLOT 318
-Pomadka - Jefree Star Celebrity Skin<- Najlepsza pomadka jaką 
mam !!!!

Na dziś to wszystko. Koniecznie dajcie znać makijaż jakiej gwiazdy chwielibyście zobaczyć następnym razem :)
Przypominam też o ROZDANIU!!! KLIK

Seductive Eye :*

10 komentarzy :

  1. Makijaż jest przepiękny :) podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż jest piękny, a ja za Kylie nie przepadam jest strasznie sztuczna, cała zrobiona itd. sto razy wolę Kendall :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda :), pasuje Ci taki makijaż .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, podobny ale nie odwzorowany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż super, powala mnie na kolana! Strasznie mi się podobają makijaże w tonacji brązu i złota, najlepiej się w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jej, ale wyszło Ci lepiej niż jej. :-) U Ciebie ten makijaż bardzo ładnie wygląda, bo świetnie podkreśla Twoją urodę, ona ma trochę aż przerysowane brwi i usta. Tak więc kopia wyszła lepsza od oryginału - gratulacje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowy makijaż kobieto ! ;) piękny, subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i fajny blog, zostaję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)