15 lutego 2016

Makijaż Walentynkowy 2016


Cześć Kochani!

Dziś wreszcie przygotowałam dla Was post walentynkowy. Wiem, że jest za późno ale jeśli makijaż Wam się spodoba z chęcią nakręcę filmik. Jest to świeża, ale podkreślająca urodę propozycja idealna na randkę :) Niestety nie wzięłam kosmetyków z Torunia i nie miałam możliwości zrobienie posta wcześniej. Jest mi z tego powodu baaardzo przykro, ale w to miejsce przychodzę do Was z moim nabytkiem walentynkowym, czyli Chocolate Bar Bon Bon. Cały makijaż oka wykonałam właśnie tą paletką z której jestem baaaardzo zadowolona. Mamy tu roztartą kreskę, która podkreśla oko ale też wyciąga rzęsy w zewnętrznym kąciku :). Usta są także delikatne, ponieważ w zeszłym roku były czerwone, ale spokojnie czerwień pasowałaby również do tego makijażu :)











Zapraszam do obejrzenia filmiki w nowej jakości oraz przy innym oświetleniu jestem ciekawa jakie są wasze odczucia względem zmian :)
I tak właśnie wyglądałam w dzień zakochanych :) Wybrałam dopasowaną, czarną koronkową sukienkę, biżuterie z serduszkiem oraz czarne szpilki. Tym razem makijaż nie był tak krzykliwy jak zawsze, ale myślę, że panowie wolą, gdy nasz makijaż nie krzyczy z daleka tylko podkreśla urodę :) A Wy jak wyglądałyście na Walentynki? Podoba Wam się taki makijaż? Jeśli tak chętnie nagram filmik z tą propozycją :)

Buziaki :***




12 komentarzy :

  1. cudowne zdjęcia i śliczny makijaż :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż zdecydowanie w moich kolorkach :) Paletka Chocolate bon bons bardziej przypadła mi do gustu niż chocolate bar, czy semi-sweet ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, ale ładnemu we wszystkim ładnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie perfekcja, przepiękni i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana, wyglądałaś jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż :) taki delikatny :)
    Paletka prezentuje się super <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny makijaż - jak nic idealny na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się. Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, jaka ta paletka jest śliczna, makijaż oczywiście też bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż, pięknie podkreśla Twoją urodę :)
    A ta paletka z serduszkami jest po prostu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż.U mnie tego dnia królowały granaty i szarości.Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)