2 marca 2016

Dzienne Smoky- Chocolate Bon Bons



Cześć Kochani !!!

Na początek kilka słów o palecie którą wykonałam makijaż :)

 Dziś przychodzę do Was z kolejnym makijażem, tym razem wykonanym paletką z Too Faced- Chocolate Bon Bons. Jest to na prawdę rewelacyjna paleta. Mam również czekoladę Semi Sweet, którą wykonywałam dzienny makijaż w tym poście KLIK, ale mogę obiektywnie stwierdzić, że Bon Bons dużo lepiej się blenduje. Zarówno jedna i druga paleta są świetnie napigmentowana ( z małymi wyjątkami), ale różnią się komfortem rozcierania. Natomiast jeśli chodzi o kolorystykę, myślę że zarówno jedna i druga będą idealne dla zielonych oczu, dość dobre dla niebieskich, natomiast dla brązowych Chocolate Semi- Sweet wygrywa. Dużym plusem są oczywiście piękne, solidne opakowania oraz zniewalający zapach czekolady :) Jeśli chcecie mogę przygotować dokładne porównanie tych dwóch palet :)!!!! Piszcie w komentarzach :)

Natomiast jeśli chodzi o sam makijaż, chciałam zrobić zupełnie coś innego w porównaniu do poprzedniej propozycji przy użyciu tego cudeńka. Jest to mocniejszy makijaż, jednak niezbyt ciemny na co dzień ponieważ nie użyłam tu czerni, a kolorystyka jest stonowana.Kolorem, który dominuje jest oczywiście fiolet, który pięknie wybija prawie wszystkie kolory tęczówek. Jeśli jesteście ciekawi jak wykonać dzienne, fioletowe smoky, zapraszam Was do oglądania :)



W tym makijażu użyłam :
Twarz (Face):
- Podkład HD Make-Up Foreverhttp://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Po...
-Korektor Mineralize NC15 MAC
-Puder HD Make-Up Foreverhttp://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Pu...
-Mineralize Blush Mac Cosmetics http://www.maccosmetics.pl/product/shaded/156/31094/Mineralize-Blush/R/index.tmpl
-Bronzer Honolulu W7

Oczy:
-Paint Pot MAC
-Chocolate Bar Bon Bon http://www.sephora.pl/Makijaz/Palety-...
Tusz- Make-up Forever 
Usta (Lips)
- Jeffree Star Masochist http://glowstore.pl/pl/matowe-pomadki...


Na dziś to będzie wszystko. W kolejnym poście, pokażę Wam propozycję na dzień kobiet oraz wyniki rozdania, które zostało zamknięte 27 lutego. Dajcie znać w komentarzach czy makijaż Wam się podoba oraz co chciałybyście zobaczyć w przyszłych postać :)
Seductive Eye


10 komentarzy :

  1. Makijaz śliczny szczególnie te usta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny kocurek! Właśnie rozglądam się za porządną, ale w miarę tanią paletą do cieni... właśnie o tej też słyszałam dużo pozytywnych opinii. Świetnie wykonany makijaż! Kolor ust jest cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak zawsze piękny ;) Poproszę porównanie paletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż i cudnie w nim wyglądasz ;) A paletka prezentuje się bardzo fajnie, zwraca uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam wlasnie ta paletkę i bardzo ja lubię. Fantastycznie sie blenduje i najlepsze jest to ze cienie długo sie utrzymują i nie mieszają ze sobą po pary godzinie jak inne (ja tak mam np z naked 2)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż, masz talent do malowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)