8 marca 2016

Makijaż arabski| Wyniki Rozdania

Cześć Kochani!!!
Na początku chciałabym życzyć wszystkim kobietom spełnienia marzeń, szczęścia oraz zdrowia. Z racji, że kobieta zmienną jest przygotowałam dla Was z tej okazji makijaż, który potrafi całkowicie odmieniać- czyli makijaż arabski. jest to wersja delikatnie uproszczona oraz stonowana, ale myślę, że dzięki temu też bardziej użytkowa. :) Jest to kolejny makijaż w którym użyłam paletki Chocolate Bon Bons, więc dziewczyny, które otrzymały tą paletkę, bądź ją kupiły mają ode mnie kilka inspiracji. Jak widzicie na zdjęciach makijaż jest w bardzo ciepłej tonacji, czego zazwyczaj unikam, ale przy zielonej tęczówce i niebieskiej kolory, które wybrałam będą wyglądać rewelacyjnie, seksownie i tajemniczo. Przy brązowej również wyglądają w porządku, ale nie wybijają jej tak mocno. :) 






Zapraszam do obejrzenia filmiku!!!


W tym makijażu użyłam :
Twarz (Face):
- Podkład HD Make-Up Foreverhttp://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Po...
-Korektor Mineralize NC15 MAC
-Mineralize Blush Mac Cosmetics http://www.maccosmetics.pl/product/shaded/156/31094/Mineralize-Blush/R/index.tmpl
-Bronzer Honolulu W7

Oczy:
-Paint Pot MAC
Tusz- Make-up Forever 


Usta (Lips)

A teraz coś na co Wszyscy czekali, czyli Wyniki ROZDANIA!!! Aby potrzymać Was w niepewności zapraszam do obejrzenia filmiku :)

Na dziś to będzie wszystko. Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba a osoby, które wylosowały ucieszyły się z nagród :)

Buziaki
Seductive Eye



8 komentarzy :

  1. Nie wierzę!!Dobrze,że nie poszłam spać!Najlepszy prezent na Dzień Kobiet.Dziękuję!Już piszę maila.
    Makijaż przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że było warto czekać na wyniki :) Jeszcze w tym tygodniu wyślę paczkę :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie zniewalająco! Piękne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jaka jestem szczęśliwa! Cudowny prezent na dzień kobiet :D Dziękuję :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż świetny! Gratuluję wygranym :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaka jestem szczęśliwa! Cudowny prezent na dzień kobiet :D Dziękuję :* ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)