11 marca 2016

Makijaż wiosenny| Powiew ciepła

Cześć Kochani,
Dziś przygotowałam dla Was kolejny makijaż, tym razem ciepły, błyszczący, przywodzący na myśl wiosnę. Nie wiem jak u Was, ale w Toruniu ostatnio jest dość ponuro, więc wbrew negatywnej aurze u mnie na oku zagościło ciepło. J
W tym makijażu wykorzystałam technikę double crease eye, czyli podwójnej kreski. Jest to bardzo dobry makijaż zwłaszcza dla osób, które posiadają tzw. smutną budowę oka. Poza tym uważam, że taki makijaż bardzo przyciąga wzrok, więc jeśli chcecie zabłysnąć na wyjściu ze znajomymi, bądź jakiejś imprezie, na pewno zadziała. J Jeśli chodzi o kolorystykę to użyłam barw, które podbiją każdy kolor tęczówki. Zarówno fiolet i miedz pięknie współgrają z zieloną, niebieską i oczywiście brązową tęczówką. 


Jeśli jesteście ciekawe jak wykonać właśnie ten makijaż krok po kroku zapraszam do obejrzenia filmiku !!!




W tym makijażu użyłam:


Twarz:
Dior Forever 020 http://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Podklady/Diorskin-Forever/P2401011

Korektor Light Smashboxhttp://www.sephora.pl/Makijaz/Cera/Korektory/Plynny-korektor-do-cieni-pod-oczami-High-Definition-Concealer-Medium/P713012
Róż Mineralize MAC
Brązer Honolulu W7- dostępny w Naturach

Oczy:
Paleta Makeup Forever 15 artist eyeshadow palette
Inglot pigment nr:72, 118, 82


Usta

Kochani na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodobał. Jestem ciekawa, czy Wy również lubicie bawić się makijażem oraz kolorami. Dajcie znać jaki makijaż chciałybyście zobaczyć następnym razem J
Seductive Eye



19 komentarzy :

  1. NICE MAKEUP
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, bardzo pozytywne kolorki, rzeczywiście przywodzą na myśl wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Właśnie o to mi chodziło :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się makijaż. Jesteś świetna , dlatego oddaję obserwację:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja na pewno odwiedzę też Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Makijaż rewelacja! :) Trafiłam tu z piątków zapoznawczych z Krainy Kobiecości i jestem oczarowana :) Z całą pewnością zostanę na dłużej :) Obserwuje z ogromną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te oczy są cudowne!Znakomity makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, wiosenny makijaż. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło! Z takim makijażem to można szaleć i lśnić na różnych imprezach, nie tylko wiosennych :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny!Ja nigdy nie mogę uchwycić efektu;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny!Ja nigdy nie mogę uchwycić efektu;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykła precyzja, piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, przepiękny makijaż, ten fiolet wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pasują Ci te kolory! Śliczny makijaż jestem pod wrażeniem... lecę oglądać Twój filmik jak Go wykonałaś. Zapraszam do mnie http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny make up!!

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) te pigmenty z Inglota pięknie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny <3 Rewelacyjne połączenie kolorów :) odwaga :) ja potrzebuję jeszcze czasu na tak mocny makijaż :D ale może wkrótce się odważę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)