19 kwietnia 2016

Baby blue and jeans- Stylizacja do szkoły

Cześć Kochani!
Dziś mam dla Was stylizację stworzoną do szkoły, na uczelnię, spacer czy zakupy. Jest ona całkowicie klasyczna, prosta i wygodna. Im jestem starsza tym bardziej liczy się dla mnie wygoda. Mimo że uwielbiam elegancję, szpilki na co dzień odpadają.


 Poza tym zauważyłam, że odkąd ćwiczę na siłowni pozbywam się po woli swoich kompleksów i coraz częściej sięgam po sportowe obuwie. W tym sezonie moje serce skradły białe air maxy z nadrukiem przypominającym kwiaty wiśni. Ten lekko orientalny i wiosenny motyw urzekł mnie od razu. Do tego ponadczasowe, niebieskie jeansy z lekkimi uszkodzeniami i przewiewny t-shirt z delikatnie połyskującym nadrukiem. Z racji, że pogoda jeszcze nas nie rozpieszcza narzuciłam na siebie ramoneskę oraz prostą, pakowną torbę w odcieniu baby blue. Te wszystkie elementy choć proste, wpisują się w tegoroczne trendy.



Pomadka MAC Flat aout fabulous

A jaki styl Wy preferujecie na wiosnę? Wy też zaczęłyście ćwiczyć? Ja na siłowni wytrwałam już 3 miesiące, więc teraz już tylko do przodu. Dajcie znać jaki post chciałybyście zobaczyć następnym razem :)
Seductive Eye

7 komentarzy :

  1. całkiem ładna ta stylizacja, ja raczej sięgam po sukienki wreszcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po sukienki sięgam praktycznie o każdej porze roku ☺

      Usuń
  2. super wyglądasz! powodzenia w ćwiczeniu, ja zmagam się ze zbędnymi kg od miesiąca i pierwsze efekty już widac ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie::)świetny look:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :)